N.A. Is binnen… thanks @Watchlover7
Gelijk maar mijn vintage rallye band erop gezet…
Witte dial nooit gehad, maar zwart is toch wel het beste
Nogmaals bedankt
N.A. Is binnen… thanks @Watchlover7
Gelijk maar mijn vintage rallye band erop gezet…
Witte dial nooit gehad, maar zwart is toch wel het beste
Nogmaals bedankt
Ziet er goed uit! Enjoy
Meer iets voor het wandklokforum, wat een klatsers joh.
Is dat die quartz? VH31?
Ik heb hem ook, in het wit, had na twee dagen al een kras in het mineraalglas gemaakt. Saffier gekocht, maar het schijnt in die bezel gelijmd te zitten oid dus nog niet aan begonnen. Verder prima horloge, mooi formaat, draagt lekker licht, ziet er top uit en ook nog waterdicht.
Trouwens, voor wie Chinees vintage zoekt, hier hebben ze heel veel moois te koop zag ik: https://neobiao.com/
Gisteren de Watchdives WD1862 Speedmaster ontvangen. Snel geleverd en een mooi horloge, zeker voor het geld.
Alleen … hij is in de afgelopen 12 uur al 3 x gestopt, tijd staat stil en komt weer tot leven als je even rammelt of de chronograaf start. Is dit een VK63 issue of is de batterij slecht? Heb inmiddels ook al een bericht naar Watchdives gestuurd, maar als een batterij het op zou lossen lijkt me dat handiger
Ik denk dat een nieuwe, kwalitatieve batterij inderdaad veel duidelijkheid kan geven. Het is ook niet het moeilijkste karwei om uit te voeren. Maar het blijft vreemd dat dit al gebeurt direct na de levering. Was de kroon geborgd met een plastic lipje toen je het horloge ontving, of liep het uurwerk al toen het uit de doos kwam?
Nee, batterij was niet geborgd en liep al bij ontvangst. Heb inmiddels al wel contact gehad met Watchdives en een video opgestuurd van het probleem (stond weer stil en bij starten chronograaf begint 'ie weer). Voordat ik zelf iets ga proberen eerst maar eens horen hoe ze het op willen lossen.
Afhandeling van Watchdives laat wat te wensen over, maar daar misschien later nog wat over …
Voor nu even een nieuwe batterij erin gezet en mocht dat niet werken dan denk ik erover een VK63 te bestellen en iemand te zoeken die 'm erin kan zetten voor me. In ieder geval goedkoper en sneller dan de oplossing van Watchdives.
Moet zeggen dat ik het wel een mooi horloge vind, ziet er strak uit.
Ik was vorig jaar een keer met deze PD in de Seiko Outlet in Roermond, komt de verkoper op me af “ooooh, een Moonwatch, die heb ik nog nooit in het echt gezien, mag ik eens kijken…”. Toen moest ik hem toch even teleurstellen… Een Seiko uurwerk heeft deze dan weer wel…
Waarschijnlijk heb je hem de ogen geopend: een prima alternatief voor een derde van de prijs die niet stuk gaat als je iets teveel met de pushers speelt.