Dat is best wat geld ja, die van mij was 80 euro en de band met sluiting 15 euro op Alie
Welke horloges doen jouw hartje wel sneller kloppen op dit moment?
Ik heb nog steeds hetzelfde gevoel, iig als het gaat om low-effort clommages waar alleen t logo echt anders is. Vooral als t van veel voorkomende horloges is kuchrolexsubkuch. Dat gezegd draag ik m’n Explorer homages (Smiths PRS-25 en Traska Summiteer) nog steeds met veel plezier, maar de aankoop met de meeste polstijd deze zomer is verrassend genoeg die Baltany 1921.
Het was eigenlijk een beetje een impulse aankoop to scratch the itch van een witte wijzerplaat (waar ik doorgaans niks mee heb, maar heh, ‘formeel’ en ‘veelzijdig’) en een dresser. Maar vooral toen ik ‘m voor de gein op een BoR gooide die er niet eens voor bestemd was, klikte het horloge zo erg voor mij.
En RE: AliExpress issues - herkenbaar. Heb ook meerdere keren gehad dat dingen ‘afgeleverd’ waren, maar niet ontvangen. De grootste issue is dat in China klantenservice niet echt een ding lijkt te zijn. Een object was ruim 4 maanden bij Klarna als issue gerapporteerd voordat ze mij gelijk gaven.
Al mijn Citizens uiteraard. En ik heb Grand Seiko in mijn hoofd zitten. Het is iets hardnekkigs
Heel stijlvol dat two-tone en perfecte maat
Klopt, 36mm draagt perfect
Heb toevallig deze nu incoming
Naar wat ik lees en zie bij YouTube schijnt deze versie erg goed te zijn, mooie specificaties én is een automatische mechanische chronograph, dus geen VK63 quartz uurwerk…
Fijn om te horen!
Hou ons op de hoogte, is sowieso al winst dat die malle 24h wijzer hier niet op zit.
Dat is die op de beads of rice bracelet zeker?
wanneer dan?
Deze is al een paar dagen geleden in het blauw verkocht
Mijn zwarte komt een dezer dagen binnen, jij hebt 'm alweer weggedaan? En wat maakt de witte zoveel beter?
heb je effe een PM gestuurd. !
He jammer, ik was ook wel benieuwd