Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

De Watchdives WD7922 is binnen.
Quartz Seiko VH31 en 37mm.
Lekker plat met 11,4 mm

Ik heb al eens een 38mm San Martin / Watchdives automaat 6200 SN004 V2 gehad, die was qua afwerking wel wat beter, maar niet veel.
Bij deze merk je dat bij de randen aan de onderkant van de kast en bij de band alles net iets scherper aan voelt. ( deze is dan ook de helft van de prijs van de San Martin )
Storend bij het dragen is het zeker niet trouwens.

Het oogt trouwens eerder als een 39mm dan 37mm en is zeker niet klein.
( Heb zelf 16,5 cm pols )

Voor € 99,= incl. verzenden, een extra FKM band en ( tot nu toe ) geen extra heffingen, een meer dan prima grab & go watch.

10 likes

Leuk is hij he! Enjoy. Mijn speedmaster wd is er bijjna :innocent: dubbel genieten

1 like

Ziet er goed uit :+1:t4::+1:t4:
Veel draag plezier

1 like

Heel gaaf

15 likes

Ziet er goed uit ja,wellicht dat die ook wel in mijn collectie komt…:+1::+1:

1 like

Dit is een strap monster. Altijd goed! Op het stalen bandje zal hij niet vaak zitten

1 like

6 likes

Lugs zijn beter gevormd zie ik

Yes. Mid case is ook aanzienlijk dunner gemaakt waardoor hij platter oogt. De bezel zelf ook. De endlinks liggen ook hoger/gelijk met de lugs. Vorige zaten war dieper.

1 like

Gaaf ja!!

Gefeliciteerd:) heel cool!
Ben ook benieuwd op een nato of een mooie lederen band.

1 like

Leer heb ik niet! Nato’s wel genoeg haha. Zal eraan denken voor de volgende foto🫡 voor nu de laatste van vandaag!

9 likes

Betalen met Paypal en al uw zorgen zijn verleden tijd :innocent:

1 like

Loopt via Klarna deze betaling. Betaal bij dit soort bedrijven liever pas wanneer het binnen is…

O.K. is een keuze
Mijn ervaringen met Paypal zijn top.

Paypal is zeker een meerwaarde, maar denk wel dat ze wat zijn afgezwakt zijn qua garantie en terugbetalingen tegenover hun hoogdagen 5-10 jaar geleden.

Ik heb met zowel PayPal als Klarna prima ervaringen. Denk dat de kopersbescherming van beide nagenoeg gelijk ligt.

Mooi model maar volgens mij wordt deze hommage door geen enkel “Middle Kingdom” merk meer gemaakt

Ik gooi er deze even in.

11 likes

Klopt ja, ik moest toen goed zoeken naar iemand die deze op vooraad had en niet de hoofdprijs vroeg haha.

1 like

Ik zag toevallig vanmorgen dat Watch Dives ze nog maakt/verkoopt met een nh35 uurwerkje voor rond de €200. Staat mij wel wat tegen want ik vind er geen mooie band die er bij zit dus die komt er dan nog overheen :sweat_smile: