Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Op Ali kun je losse endlinks krijgen, ff zoeken naar de juiste maat.

1 like

I get the hype. V2 Speedy homage. Altijd al gëintrigeerd geweest door ruimtevaart en de moon watches, deze moet de honger naar de real deal even stillen tot de funds er zijn:

Stalen band is wel een drama, harentrekker tot en met… Maar de NATO (van m’n MS24) smoelt wel heel erg lekker op deze!

13 likes

Ziet er top uit zo :+1:t4::+1:t4:
Veel draag plezier gewenst :v:t4:

1 like

Dankjewel! Dat gaat wel goedkomen denk ik zo.

1 like

Vanmorgen:

En de huidige situatie:

6 likes

Gisteren bij een evenement geweest in het luxor en ik had de watchdives Speedy om op staal. Twee keer een compliment gehad voor m’n omega speedy :rofl::rofl::rofl::rofl:. Beide keren verteld dat het geen omega is. Kennelijk vrij identiek aan een echte. Want 1 van de twee zat exact naast mij en had zelf een omega reduced om.

6 likes

Had een kleine 2 weken geleden ook zoiets dergelijks meegemaakt bij een klant waar ik aan het werk was…
Had toevallig net mijn Sugess om,en die klant vroeg waarom ik met z’n investering om mijn pols ga werken :rofl::joy:. (Hij dacht dat dit de nieuwe 126500LN was)
Liet hem mijn horloge van dichterbij zien en toen zag hij de naam Sugess erop staan…(klant is zelf ook een rolex en omega liefhebber en had zelf een datejust om.)
Was wel grappig dat moment.
Maar wat je zegt @Batossai klopt helemaal,in een flits zou het zomaar een speedy kunnen zijn,of je moet er met je neus boven hangen…

6 likes

En de achterkant

15 likes

Staat ook op mijn lijstje deze, mooi horloge dit :ok_hand:t4:

1 like

Haha heerlijk, ik wil het ook niet voor doen als een ‘‘echte’’. Maar het is wel leuk en grappig om te horen dat er complimentjes op komen. Het zal niet iedereens cup of tea zijn, maar dat is ook helemaal niet erg.

Op een dag siert er bij mij ook de real deal om de pols, het liefst ter gelegenheid van een mooie gebeurtenis.

1 like

Ja bij mij komt 100 procent een speedy. Alles op z’n tijd. De Watchdives versie is wel iets kleiner als het goed is. 40mm ten opzichte van 42mm van de Omega speedy.

1 like

Altijd leuk om een compliment te krijgen over je horloge, dat het dan is. Dat men zich dan vergist omdat de kwaliteit zo hoog is, is alleen maar leuk!

Die Speedy blijft mooi, maar een Explorer hommage staat ook nog hoog op m’n lijst.

2 likes

Ik meende ergens gelezen te hebben, of in een youtube review, dat bij meten de kast 41,8mm was. Maar kan het ook mis hebben. 42mm kan ik nog wel hebben, dat is mijn Monster ook.

Alles op z’n tijd, de reis er naar toe is ook erg leuk!

1 like

Dankzij @Subonno vandaag al om de pols :blush:
Deze stond al enige tijd op mijn lijstje en het is weer een geweldenaar dit exemplaar.
Onno,nogmaals erg bedankt :v:t3:

14 likes

Vet! Hoe bevalt deze?

2 likes

Is zeker de moeite waard,erg goed afgewerkt weer en ziet er echt perfect uit.
Draagt ook heel prettig deze 38mm.
Deze moest en zou in de collectie komen,al is het alleen maar voor de prachtige dial en het mooie uurwerk…

2 likes

Het is en blijft een topper

7 likes

11 likes

Staat je goed!!

1 like

Draagt fantastisch :ok_hand:t4:

1 like