Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Daar ben ik momenteel mee aan het experimenteren.

De Sanda zakt dan inderdaad van 15 naar 9.
Maar de 19mm suède bandjes vind ik niet bij de bundel deals :expressionless:.

Nu goed… Zonder bundeldeals 15 euro voor een horloge en 5 euro voor een grijze suède band is ook het einde van de wereld niet :sweat_smile:.

1 like

Bandmaat van de Sanda is 20mm he :wink:

We hebben het toch over hetzelfde horloge hé :sweat_smile:?

Maar de grijze suède op jouw foto lijkt wel mooi aan te sluiten :+1:t2:. Exact hoe ik het me voorstelde om eens te proberen

3 likes

Ja, ik heb veel bandjes getest. Allemaal 20mm

1 like

Top, 20mm is ook een meer courante maatvoering dus gaan we deze eens proberen :+1:t2:

Over de Sanda. Ben ik nou gek, dat ik zo’n horloge tegen die prijs gewoon niet wil hebben?

2 likes

Het is bij mij meer van bizar dat ze dit kunnen maken voor zo een bedrag. De kwaliteit is oprecht goed. Heb hetzelfde met Watchdives. Mijn nieuwe favoriete merk. Super kwaliteit voor een lage prijs.

11 likes

5 likes

Idem

8 likes

@Michaelrens :wink:

9 likes

Mooi zeg, als mijn Sugess in het blauwe gedeelte verkocht is, ga ik hier denk ik ook voor :+1:t4:

1 like

Vandaag mijn Rdunae fieldwatch binnen gekregen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

7 likes

9 likes

7 likes

13 likes

Incoming! Heb hem gevonden op staal :+1:t2:.
De zwarte lederen band zou ik toch meteen vervangen door een grijs suède exemplaar.

12 likes

Hoog tijd om het winteruur in te stellen. Vandaag zo gelaten om het bioritme van de kinderen ietwat bij te houden :grin:

14 likes

Ben benieuwd of de San Martin beter is in kwaliteit ten opzichte van de Watchdives versie? Iemand toevallig beide in bezit gehad?

De meeste watchdives die ik zie passeren zijn quartz volgens mij, dus een groot verschil. Maar wil wel eens wat detail foto’s maken als iemand interesse heeft.

1 like

Nice. Waar heb je hem gevonden?