Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

10 likes

Deze worden op YT de hemel ingeprezen maar bijna alle reviewers worden gesponsord of zo :rofl:
Deze wordt geprezen om de afwerking en de band.
Wie kent deze of gaat er eentje kopen? Zijn deze net zo goed als een Seiko 5 of een Citizen Tsuyosa?

3 likes

Deze zijn écht goed. De reviews zijn niet perse gesponsord. Wel hebben ze het horloge gratis of met flinke korting gekregen. Ik heb zelf meer dan 5 San Martins gehad. Stuk voor stuk zeer hoge kwaliteit, zeker voor het geld dat je betaald.

Véél beter.

4 likes

Ik heb de 39mm gekocht, maar hij ligt al van maandag bij de douane, zodra hij binnen is breng ik verslag uit.

3 likes

Geinig voor weinig.

9 likes

Ik heb de dames en de heren… de heren is voor mij prima, ook op een ander suede bandje gedaan… blauw erg mooi maat ook bruin beige mooi…

1 like

Succes en ik verneem graag wat je ervaringen zijn. Welke kleur heb je gekozen?

2 likes

Dank je, ik ging voor rood

Hij is leuk! Mag ik vragen welke fly adjustment je hebt?

Gewoon de San Martin clasp die op de meeste modellen zit tegenwoordig. Kwam ook standaard op de mijne.
Ik denk dat je hem ook appart kan kopen op de website.

2 likes

Wat een geluk dat die er al op zat! Ik zag idd dat je ze los kan bestellen ik dacht in 20mm en 18mm maar de band loopt uit in 16mm dus weet niet welke je dan moet hebben.

Ja, die is zeker 16MM.

mogguh :wave:t4:

11 likes

12 likes

7 likes

Deze, op “leer”, staat dus al een paar dagen in het winkelwagentje op Ali…
Ik ben heel benieuwd, maar ook benieuwd of ik het wel zal dragen.
Draag nooit pak/hemden o.i.d. en ik denk niet dat hij past bij een sweater, hoodie of een houthakkers-shirt.

1 like

Was voor mij ook zo hoor.
Wou gewoon proberen of het iets is voor me en draag hem toch best vaak :grin:
Ik draag hem gewoon ook bij een trui of casual overhemd hoor.
Lekkere bandjes swapper voor net twee tientjes.

Gaat prima hoor. Zie bijvoorbeeld deze foto van fratellowatches.com

6 likes

Echt heel mooi :ok_hand:

1 like

6 likes