Heb m toch laten staan. Bundeldeal voor €8,78.
Bandje ben ik nog niet uit. Daar denk ik nog over na.
Dat suède wat eerder voorbijkwam oogt chique, maar bruin heeft ook wat.
Nu met smart aan t wachten op de Watchdives Speedy replica. Is ondertussen ingeklaard door douane.
Ik zag in dit topic dit horloge ateeds voorbij komen en het leek me een leuk ding. Vandaag ontvangen en ik moet zeggen: echt mooi! Ziet er duurder uit dan het is.
De originele metalen band kreeg ik helaas niet op maat (te groot, of te klein), dus ik heb er een mesh op gezet. Staat ook goed.
Vrijdag ontvangen, vandaag de Seestern S456 (hommage van de GS SBGJ277) voor het eerst om de pols. Daarom hieronder nog wat meer foto’s voor de geinteresseerden.
Voorlopige conclusie: voor mij bezit dit horloge absoluut de wow-factor. Dit is mijn 4e Seestern en gelijk al de favoriet, misschien samen met mijn andere GS GMT homage (deze):
De witte MOP dial van de S456 is redelijk subtiel en de typische olie-achtige kleurschakeringen zijn vooral onder bepaalde lichtomstandigheden duidelijk. Daarbuiten lijkt het vaak meer een gewone gebroken wit dial.
De bezel is voorzien van lume en een beschermend saffierlaagje. De bezel is vrij groot tov de kast en steekt zelfs een beetje over de rand van de kast en de kroon heen. Bezel is ca. 42 mm diam., kast ca. 41 mm.
Achterkant vd kast is gesloten en fraai gepolijst.
Besteld bij Sugessofficial.com waar ie op dat moment goedkoper was dan bij Alie. En gelukkig weer zonder kosten door de douane geglipt zodat de prijs/kwaliteitsverhouding nog beter is dan ie al was!