Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

En inhoudelijk, zonder sarcasme of gezeik. :slight_smile: Maar dank je.

2 likes

Horloge loopt trouwens, vier jaar later, nog steeds prima. Demagnetiseren deed 't 'm. Geen kritiek op Helson van mijn kant (ik heb er inmiddels meerdere)

Mijn Damasko die 66 seconde achterloopt daarentegen heeft wat mechanische interventie nodig echter :weary: en mijn Seiko SLA025 met 8L55-mechaniek moet waarschijnlijk terug naar Japan.

Ach, het blijft een leuke hobby he!

4 likes

Fate wat is gebeurd?

Je reacties zijn de laatste tijd echt mega vriendelijk. Het leest ook rustig weg. :rofl:

Ik kon beide waarderen maar het valt me gewoon op. Fijn weekend!

2 likes

Oh nee! Wat is er aan de hand

Hoort er helaas niet bij. Zou mooi geweest zijn. Heb een apart bandje gehaald op aliexpress

1 like

En uiteraard heb ik de addiesdive sluiting wel erop zitten. Gelukkig past dat gewoon netjes

1 like

Even uitbuiken na de kerstborrel :santa:t2::clinking_glasses:

10 likes

Staat m goed :ok_hand:

1 like

Weet je nog waar precies? Zou hem ook graag aanschaffen. Bedankt!

Is het de christmas spirit?

1 like

Verliest ongeveer 30 seconden per dag. Eerst liep ie 30 te snel, maar een demagnetisering loste het op. Toen heeft ie enkele maanden goed gelopen, maar nu ineens dit. Door de mono-kast is hij niet zomaar af te regelen door een gewone horlogemaker (vermoed ik)

1 like

10 likes

Wel genoeg gedragen/ gangreserve opgebouwd?

1 like

Kan Seiko in Nederland toch wel uitvoeren? Ik mag aannemen dat die wel vaker die betreffende kasten hebben geopend…

Vandaag deze Sea-gull automaat om. Een no-nonsens dresser op soepel lederen bandje van Ali.

10 likes

7 likes

11 likes

11 likes

Je krijgt geen genoeg van deze Octopus he!

1 like

Rolex explorer is idd een tijdloos modelletje