Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Kan ik me helemaal voorstellen, mooi horloge!

Doet het volgens mij altijd goed, elke situatie.

1 like

Laatst een video gezien over hommage Explorer modellen, San Martin, Cronos en Octopus Kraken scoren erg goed qua afwerking

2 likes

Hij bevalt nog steeds erg goed ja! :ok_hand:

Leuk horloge, nog automatisch ook? Hoe is kwaliteit?

1 like

Best leuk afgewerkt, zeker gezien de prijs. En als je net zoals mij iedere dag wisseld van horloge een leuk horloge :grinning:

1 like

Hoi,

Sind ik ‘per ongeluk’ dit topic aan had geklikt omdat ik wilde weten wat ‘‘Middle Kingdom’’ is spookt de Watchdives WD7922 door m’n hoofd.
Ik krijg hem maar niet uit m’n hoofd, en de knoop doorhakken werkt dan vaak het beste :slight_smile:
Sinds gisteren is hij ook weer 5 euro goedkoper lijkt het, maar volgens mij is er elke week wel een andere sale?

Zijn er nog redenen om dit horloge NIET te kopen?
Enige nadeel wat ik nu kan bedenken is het missen van een on the fly van micro adjust van de band. Maar verder kan er voor die 100 euro niet veel mis gaan als ik dit topic en de rest van internet mag geloven.

Zou er dan ook direct een rubber bandje bij willen bestellen.

Moet ik nog ergens op letten? Kans bestaat dat ik nog 21% btw moet betalen gok ik?

3 likes

In de Aliexpress app koop je het met Ideal en inclusief 21% BTW :+1:

1 like

Daar is hij ook 20% duurder. Dan zou ik het risico wel willen lopen om hem zonder BTW te bestellen en als hij dan toch door de douane onderschept wordt kost het alleen wat tijd, toch?

1 like

En wellicht kosten voor inklaren :wink:

Doorsparen voor een Octopus Kraken :wink:

Tis een skirre bb58

Tudor ranger komt preowned ook nog wel in de buurt.

Kun je geen buil aan vallen, ik draag hem als mijn werk horloge en idd de on the fly mis ik t.o.v. andere horloges maar hé, een paar jaar geleden had je die dingen niet en ging het ook altijd zonder :wink:

Ik heb geen invoer hoeven te betalen, toen ook via watchdives besteld.

1 like

Ik heb hem gehad en het is prijs kwaliteit gewoon een super horloge. Besteld via Watchdives en daar kwamen geen extra kosten bij van douane of btw dus voor ong 100 euro op de mat.
Ik vond zelf dat hij groter droeg dan 37mm, hij draagt eerder als 39mm dat vond ik een nadeel. Zo’n on the fly sluiting kwam ik pas op alixpres tegen van Watchdives 16mm die kan je los bestellen en erop zetten.

1 like

8 likes

Ik heb er ook een besteld. Bevalt hij nog steeds goed?

1 like

11 likes

Vanochtend begonnen met de Red Star bullhead gmt maar eind van de ochtend de Sea-gull 1963 jaar weer eens om.

8 likes

15 likes

Ja, zeker. Lekker horloge.

1 like

Dat kan ik bevestigen. Heb de 38mm acryl gehad en de 40mm saffier heb ik nu.
Acryl is bol. Alleen 1x stoten of vallen en het is kapot.
Saffier is platter.

1 like