Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

15 likes

14 likes

Is dit technisch gezien niet een unicorn? :grin:

Tja, eigenlijk wel. Erg uniek in horlogeland dus…

1 like

Nieuwe aanwinst… dit word leuk :slight_smile:

26 likes

16 likes

11 likes

De 24e besteld via de Watchdives site en de 31e had ik hem al in huis, dus zelfs nog met twee kerstdagen binnen een week in huis zonder douane gezeur :slightly_smiling_face:

Ik ben erg tevreden met hoe het horloge er uit ziet! Ik heb helaas nog geen foto kunnen maken met daglicht.
Enige bekende minpunt is inderdaad wel die missende micro adjust van de band, maar dat wist ik van te voren.
Heb hem nog niet op de zwarte rubberen band gezet, dat ga ik dit weekend eens proberen.
Als free gift zat er ook nog een donkerblauwe rubberen band bij, dat had niet gehoeven :wink:

1 like

Tsja u heet natuurlijk niet voor niets Lucky Luuke, wij gewone stervelingen zouden er blij van worden …
:innocent:

2 likes

14 likes

Wat een plaatje!! :+1:

1 like

14 likes

13 likes

Inmiddels wel een merkloos, zachter natootje op gezet… meegeleverde werd wat stug.

De Sugess moonphase met een sterrenhemel wijzerplaat is echt prachtig :heart_eyes:. Kan helaas geen video delen hier. De kwaliteit van de kast en knopjes zijn ook erg goed:

14 likes

Ik heb er ook een. Prachtig afgewerkt.
Jij hebt zo te zien de nieuwere versie al. De maan ook voorzien van lume ?

2 likes

Ja klopt! Versie 3 heeft wat kleine verbeteringen waaronder de lume:

9 likes

Sugess maakt de laatste jaren hele goede kwaliteit horloges….waarvan sommige NR 1 zijn van Ali…

2 likes

Ja ik ben oprecht verbaasd over de kwaliteit. De banden zijn wel altijd erg slecht en hard. Dus die vervang ik altijd meteen voor iets beters :grin:

1 like

Daar kan ik niet over meepraten, heb zelf niet eerder een Sugess met een orginele bijbehorende lederen band gehad naar mijn weten, altijd staal.
En ik moet zeggen dat Baltany dit jaar ook zeer goed op dreef is…. Die laatste ‘datejust’ wordt bij iedereen als zeer goed ervaart…ziet er ook gewoon super uit dat ding, alleen ben ik persoonlijk niet echt een fan van die clasp die erop zit….