Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Het kost… qua grondstoffen en verwerking niet megaveel… van veel “Swiss Made” horloges komen ook gewoon delen uit China, niks mis mee je kunt de kwaliteit daar krijgen zoals je hebben wilt.
Je betaalt bij Zwitserse voor merk en daarmee allerhande samenvallende waarden, kwaliteit en kwaliteitscontrole en het feit dat je je horloge veeeeele tientallen jaren kunt laten servicen omdat ze onderdelen en know hoe kunnen leveren.

1 like

Net deze weer eens aangeslingerd!

8 likes

In zo’n week quarantaine krijg je nog eens wat gedaan, eindelijk de band kunnen brushen. Nu alleen de fidget spinner nog “vast” zetten :rofl:

5 likes

Vandaag de Proxima, een 40mm die totaal niet als 40mm aanvoelt!

5 likes

Vandaag de Parnis Flieger om. Blijft een fijne en krijg nog geregeld een complimentje op de zaak ook. Voor 5 tientjes een top aankoop geweest.

8 likes

En vandaag één van de meest populaire Chinese Specials: Pagani ‘Design’ Hulk.

5 likes

Waar beter te vragen dan hier :innocent: Hoe kan je het beste contact openemen met de Aliexpress klaten service? Ik heb wat ingewikkelde vragen.

Het beste/snelste lijkt mij via de chat bij verkoper zelf. Heb zelf als het gaat om horloges geen ervaring hier mee. Wel andere producten. En dat heb ik via de chat gedaan. Soms naar tevredenheid en soms ook niet.

1 like

Met de verkopende partij is vaak redelijk makkelijk contact op te nemen.
Anders misschien hier:

https://service.aliexpress.com/page/home?pageId=17&language=en

Het gaat niet om contact met de verkoper maar om aliexpress nederland. Dus met aliexpress zelf over het retourneren van producten.

Daar heb ik geen ervaring mee. Als je googled naar Aliexpress nederland krijg je wel een telefoonnummer in beeld. Misschien een telefoontje wagen?

AliExpress Nederland Contact - App +31 10 200 6666

Net een week in bezit. Wilde al een tijdje een Orient president day/date welke niet makkelijk meer te vinden zijn (nieuw).
Na diverse reviews van youtubers deze mooie hommage gekocht.
Zit lekker soepel om de pols en ziet er ook nog eens mooi afgewerkt uit. Ben er blij mee. :heart_eyes:

Binnenkort komt de San Martin Datejust ook binnen! Can’t wait :raised_hands:t5:

3 likes

Bedankt, ik zal ns kijken

Uit mijn “How low can you go” tijd.

4 likes

En bevalt ie nog steeds? Ik heb pas geleden de Rosegold marble versie gekocht.
Vind het een erg mooie horloge.

Ja, bevalt nog steeds. Post maar even wat foto’s van die van jou :wink::+1:

1 like

Komt goed, ga ik zeker ook doen. :+1:t4:

1 like

Voelt en smoelt :+1:t2:

7 likes

Mooi horloge! :ok_hand:t4:

1 like

Deze zojuist in de sale op Ali besteld. Hommage van, wat ik vind, één van de mooiste horloges-met-de-letter-R. Goed formaat voor mij, 42mm. Ben benieuwd!

7 likes