Toevallig vanavond nog een review op YouTube gezien, van deze explorer hommage . Inderdaad een erg mooi horloge.
Is die sale nog wel sale (zie onderstaande link)? Of heb je 'm met de 10-dagen levering besteld?
Ach, met de korting in de sale kun je de invoerrechten betalen.
Ik vraag me af of hier de bestelwaarde wordt gehanteerd of het bedrag op het verzendlabel, die laatste is namelijk altijd “flink naar beneden afgerond”
21% over een euro sla ik niet van achterover namelijk
Da’s ook weer waar. Maar je tientje korting kan zo wel makkelijk verdampen. Misschien dat juist op wat lagere aankoopbedragen het voordeel wegvalt.
Benieuwd hoe deze je gaat bevallen.
Zodra 'ie er is, post ik hem hier. Helaas kon deze niet vanuit Europa worden verstuurd, maar ik denk dat je gaat zien dat ze dat steeds meer gaan doen.
Ik kan hem vinden met verzending vanuit Frankrijk voor zo’n 9 euro extra. De moeite waard lijkt mij.
Heb ik helaas niet kunnen vinden… Is al onderweg. Heb je de link? Want m’n vader wil er waarschijnlijk ook één.
Ik heb zelf de witte al een paar dagen in mn winkelmandje liggen maar krijg het niet voor elkaar om de trekker over te halen
Ja, ik snap hem. Dit is niet de retro versie, maar de moderne variant. Ik wilde perse de retro.
Heb deze drie horloges gekocht in de afgelopen twee weken. Alle drie waren in 6 werkdagen binnen gekomen. Denk dat ze vanuit Spanje ofzo verstuurd waren. Geen douane kosten of wat dan ook. Alle drie vielen onder de “10 daagse levering”.
Dat er wel degelijk originele horloges uit middle kingdom komen is wel zeker.
Dit is mijn bijdrage:
CIGA Design Z Titanium: Mechanisch Seagull ST2553JK
OLTO 8 Infinity: Mechanisch Miyota 8215
Stunt The Clutch: Mechanisch Tiajin ST16
Deze uurwerkjes worden vanuit Europa verstuurd zodat er geen verzendkosten zijn, en wat opvalt is dat de opbergdozen erg origineel in elkaar zijn gezet.
De Pagani vintage Explorer hommage is binnen!
Het horloge zelf: Top! Afwerking gewoon goed en het uurwerk loopt goed op tijd. De stalen band kwam alleen helaas met een defecte sluiting…
Nu dus Pagani Design een bericht sturen en kijken hoe ze het oplossen en het horloge maar op leer dragen. (Kreeg er overigens ook een zwarte nato bij).
Draagt fijn, lume is goed voor welgeteld 2 minuten en het bolle saffierglas ziet er super uit.
Over het algemeen heeft Pagani Design wel goed klantenservice. Mooi horloge!
Heren, allemaal prachtig. Maar het is allemaal regelrechte plagiaat van bekende merken… kunnen die Chinezen niet zelf een mooi ontwerp maken?
Zelfs Rolex kan al 60 jaar geen nieuwe ontwerpen meer maken, wat is je punt?
Af en toe komen dit soort leden langs bij topics als bijv. Steinhart. Gewoon negeren is het beste wat je kan doen. Lekker genieten van je horloge. Hommage haters zullen er altijd zijn. In discussie gaan is altijd topic vervuiling en schiet niks op.
Je hebt gelijk. Zo is mijn topic over Chinese horloges gesloten. Zal er niet meer intrappen.