Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Ik twijfel erg over deze. Vind hem wel heel mooi!

11 likes

Wat voor uurwerk zit erin?

Seagull automaat.

Persoonlijk nog geen ervaring met Seagull automaten. Erg mooi horloge! Alleen jammer van die afgehakte 6 onder de secondewijzer schaal.

Reviews zoeken op internet (YouTube). Voor het geld is het meestal gewoon te proberen.

Ziet er wel grappig uit. Alleen of zo’n Olev caliber betrouwbaar is?
Voor een paar tientjes de gok wel waard toch.

3 likes

Welk merk is dit horloge ? kan het niet goed lezen. van Ali?

Hruodland geloof ik, Ali volgens mij.

Deze sinds 2 dagen binnen, schaamteloze Sugess kopie van de Daytona :yum::stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

€ 163,08 30%OFF | Hruodland F018 Klassieke Automatische Jurk Mannen Horloges Spphire Galss Seagull ST17 Mechanische Rvs Horloge Voor Mannelijke

1 like

Nou Bert als ik de reviews lees op Ali dan lijkt het mij een prima horloge. Er is enkel wat kritiek op het bandje.

1 like

Nice! Hier heb ik ook al enkele malen over getwijfeld. Maar hij is redelijk groot volgens de maten.

Bij jou lijkt dat niet echt het geval, zo’n grote pols?:thinking:

1 like

Nog een aanrader,al zeg ik het zelf…
Na vele San Martin’s te hebben gedragen,ben ik eens voor een Cronos gegaan…
Prachtige afwerking,doet in mijn ogen niet onder SM.

14 likes

Zelf ook interesse erin. Vind bijna €300 alsnog wel veel voor een gokje uit China. Maar hij bevalt dus erg goed?

2 likes

Hij draagt echt zeer comfortabel, nergens last van scherpe randen of iets dergelijks.
Voelt ook zeer solide aan,absoluut geen ‘rammelding’
Ik had er meen ik €217 voor moeten afrekenen plus €17,50 aan douane,valt nog redelijk mee in vergelijking met SM.

1 like

Ja inderdaad. Heb hem maar besteld. Zal zeker een foto posten hier als 'ie is gearriveerd!

1 like

Mijn pols is net 20cm inderdaad. Hij is groot en zwaar inderdaad!

Bedankt

1 like

Nieuwe aanwinst, een Red Star bullhead, bruin, seagull uurwerk, handopwinder

10 likes

Leuke NA! Retro chronograaf… Nooit eerder gezien op het HF. Veel plezier ermee!

Dank je! Had m gezien op poljot24.de en wat verder gezocht. Op AliExpress besteld voor € 219,= en binnen 2 weken binnen. Valt me niet tegen! Inclusief case en extra leren bandje erbij.

9 likes