Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

7 likes

Op vakantie bedacht deze toch weg te doen. Want ja, hommage bla bla. Maar aan de pols word ik er gewoon weer blij van. Dat is toch het belangrijkste :grin::+1:

15 likes

Niks mis mee eigenlijk en géén hommage. Wel een beetje te groot.

8 likes

Zal een paar foto’s plaatsen.

1 like

Bij deze :Boderry Seaturtle Titanium black, “turtle shell texture”
Miyota 8215 automaat,
glas saffier, 100m,
Super Swiss Luminova BGW9 .

Draagt super vederlicht ,accuraat ,prijs/kwaliteit "hoe is dit mogelijk " :ok_hand:

Gekocht om een duiker eens uit te proberen .

10 likes

Nieuwe aanwinst met dank aan @_koen, moet zeggen dat hij mij erg bevalt. Wel even wennen om ‘m steeds handmatig te moeten opwinden. Voegt toe aan ‘t vintage appeal, laten we maar zeggen. De display caseback is toch een stuk interessanter zonder zo’n enorme rotor.

12 likes

Deze was wel te verwachten. Het is niet aan mij besteed maar ik weet uit ervaring dat Cronos kwaliteit levert. Doe er je voordeel mee :yum:

1 like

Loopt lekker…Kan menig “duur” horloge nog een puntje aan zuigen.

6 likes

10 likes

Heb helemaal niks met heel de dag een sporthorloge dragen, maar zocht iets leuks voor op de mountainbike. Liefst met hartslag. Deze koste me drie tientjes. Dikke prima. Is officieel een smartwatch, maar heb alle notificaties uitgezet.

6 likes

Heel fraai ding zeg, dank voor de plaatjes!

Ik zie dat deze standaard op rubber komt. Heb je hem zelf op een andere band gezet? Ziet er goed uit zo!

1 like

Dank je ik meen dat die lederen band €15 extra was .

Hoe bevalt de band als ik vragen mag, ik heb even op het punt gestaan deze uit vanuit het blauwe te kopen alleen voor de band (heb zelf al een Sugess maar vond dat toch iets te :innocent:

Hij is verrassend/verwarrend licht, haha. Ben wat zwaardere stalen banden gewend, maar het bevalt eigenlijk wel goed. En het past wel echt geweldig bij het horloge. Zou denk ik zelf niet snel > 50% van de waarde van een horloge aan de band uitgeven, maar als combo deal ben ik er blij mee. :grin:

Ik ben ook nogal fan van variatie, en dit is toch wel weer heel iets anders dan de standaard reeks van 3 link oyster, jubilee, etc.

1 like

Dit dus :grin:

7 likes

Misschien dat deze wat is? De endlink en clasp zien er iig wat meer solide uit, maar daardoor wellicht minder vintage :thinking:

Vrijwel zeker een Miyota automaat, ik heb een Corgeut flieger van Ali met hetzelfde uurwerk. Liep af fabriek -9s/dag, zelf afgeregeld op +3s/dag. Niks mis mee…

1 like

ik vind die van jouw toch mooier denk

Fair, je kan ook een van de $30 ladders van ebay proberen, iig voor de look. Dan kan je erna altijd nog investeren in een Forstner. :grin: