Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

Deze vind ik ook al lang mooi.

1 like

Ik grijp deze best vaak:

Hij is zo lekker duidelijk en de kleur van de wijzerplaat vind ik mooi. Ik denk dat sommige bedrijven in China onderdelen op de kop tikken en daarvan horloges bouwen. Deze heeft Rolexindices, Seikowijzers en een ICW-kroon. Dat heb ik van horen zegfen, hoor.

10 likes

Nieuwe band proberen😎

15 likes

9 likes

Plaatje van vanmiddag

10 likes

14 likes

7 likes

13 likes

Zwart op zwart heeft mijn voorkeur. Bandje kost veel meer dan het horloge, meestal is dat andersom :rofl:

12 likes

Mooi!

1 like

Ik haal veel plezier uit deze zeer betaalbare Chinese horloges. Als er dan ook nog eens een superscherpe aanbieding langskomt… laten we ook maar een Addiesdive proberen. 39mm, lichtblauwe plaat, en een jubilee die ik nog niet heb. Ik ben benieuwd :smile:

9 likes

Ja, er zitten heel leuke tussen en het zijn goede horloges. Ik heb deze met bruine wijzerplaat. Daar zit dan weer geen jubilee op. Ben benieuwd hoe hij jou zal bevallen.

1 like

Idem hier. Ook veel Chinese horloges ontdekt en plezier aan beleefd.

Deze vandaag. Is een aanrader.

9 likes

Ik heb ook de “speedmaster” besteld. Vind 'm erg mooi, hoewel ik wel moet wennen aan het formaat (ben 35-36mm gewend).
De lugs passen wel op mijn pols dus ik denk dat het wel kan

7 likes

Wat vinden jullie van de maat op mijn pols?

Welk horloge is dit? Ik ben niet thuis in het Chinese spul.

1 like

Dit is een Parnis 44mm flieger. Met erg mooi handopwind uurwerk met zichtbodem. Loopt goed, saffierglas met coating ziet er luxe uit. Alleen het standaard leren bandje was niks.

1 like

4 likes

Gaat zo te zien prima!

Boldr is toch geen Chinees? Heb een tijdje naar de field Medic gekeken voor mijn vrouw, die is dierenarts in het veld. Leuke horloges!

2 likes