Boldr past meer in het topic over microbrands.
die teksten op de wijzerplaat zijn hilarisch.
Singapore inderdaad.
Ja, inderdaad. Zou er bijna een gaan kopen.
Wordt in China gemaakt en het pakje met het horloge kwam ook uit China.
Excuses dat ik het in de verkeerde rubriek heb gezet. Bijdrage heb ik gewist.
Zoiets wil ik ook ooit nog eens hebben. Zo’n grote handwinder flieger heeft wel wat. Op het eerste oog ziet het er best indrukwekkend uit!
Ja, heb deze al een paar jaar en is echt geen verkeerde kwaliteit. Heerlijke bandenswapper ook.
Toen ik deze voor het eerst zag dacht ik “die moet ik hebben”. Maar twijfelde omdat een leuke gimmick niet voldoende is. Bleek op fora en recensies dat de kwaliteit en afwerking goed zat. En die snel-verstelling is welkom bij mij. De laatste twijfel was de prijs.
En toen kwam de korting …
Het is me heus niet te doen om uit te pakken met een Rolex-look-a-like. Als ik wordt aangesproken op deze, dan heb ik meteen een leuk gespreksonderwerp.
Dat gaat prima! Denk dat het vooral voor jezelf even wennen is dan
ik heb ook de cronos DJ gehad. en ben normaal niet moeilijk met kwaliteit etc. maar dit bandje verpest het hele horloge. totaal niet solide gemakt en voelt na mij mening echt net een pagani design bandje…
Soms is het inderdaad heerlijk rondzwerven op (vooral) Ali. Op zoek naar opvallende en dan zo goedkoop mogelijke horloges. Echt een sport. Maar hier welbekend.
Maar de afgelopen week had ik een meevaller en was ik op zoek naar één of twee (of drie) Red Star horloges. Die vond ik op geen enkele site (voor een nette prijs) behalve bij Poljot24.
Dus zojuist de Traveller en de Jumping Time opgehaald. Mooie uitstraling, lekker om de pols zittend en een aantrekkelijke prijs-kwaliteit verhouding.
Nu nog even wachten op de derde, een Red Star 3rd Dimension.
Dat lachspiegel ding vind ik helemaal niks maar die 2 Red Stars zijn echt tof!
Ik vind ze alledrie leuk.
3 jaar later maar ik moest lachen