Horloges uit "Middle Kingdom" (Deel 1)

En nog een Pagani

7 likes

Cross post van mijn San Martin ‘homage’, vond de MOP plaat wel mooi vastgelegd op deze foto. Als vervolg van aantal posts terug in dit topic: sluiting was kapot, binnen twee weken kosteloos een geheel nieuwe ontvangen van SM. Topservice en snelle reacties.

8 likes

Is dit 41mm? :slight_smile:

39mm, 21mm lugs en 47mm lug to lug, om even volledig te zijn😁. Hoorde ook diverse geluiden over 41 mm, maar is toch echt 39. Vreemde is dat ik normaal grotere duikers draag 42 tot 47(!)mm en deze SM toch echt niet klein vind dragen…Weet niet of dit nog enigszins logisch klinkt.

2 likes

Haha zeer volledig, thanks!

1 like

5 likes

Maar eens wat bandjes proberen op de Proxima :slightly_smiling_face:

9 likes

proxima bronze

7 likes

En ik heb er nog een een Pagani aangeschaft om te kijken of een Roles Yachtmaster iets voor mij zou zijn.
40mm case en Prijs, kwaliteit is gewoon niet te evenaren bij dit horloge.

Ik weet nog niet precies wat ik er mee ga doen. Het klikt gewoon niet de vorm van de kast, de maat.
Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb want dan hoef ik een Rolex niet te proberen.

Misschien modden voor de lol of op naar het blauwe gedeelte.

4 likes

Deze behoren denk ik toch wel tot mijn trotste kletsers uit het middelste koninkrijk.

10 likes

Deze knapperd staat in het blauwe gedeelte trouwens.

3 likes

Mocht je er vanaf willen; Stuur me maar een PB. Waarschijnlijk heb ik er wel iemand voor.

Oehhh heel gaaf. Hoe bevalt deze? Is dit de versie met het 28800vph-mechaniek?

1 like

Die tweede is bijzonder. 毛泽东 is Chinees voor Mao Zedong, maar dat wist je ongetwijfeld al. Horloge komt uit de Guangzhou Watch Factory.

1 like

22 juli besteld, vandaag binnen :sunglasses:
San Martin

9 likes

Dat ziet er zeer goed uit! Die rubber band vind ik het best staan van de 4 :slightly_smiling_face:

1 like

Die staat er idd goed mee en hij is nog van goede kwaliteit ook.

1 like

Dat is een erg mooi exemplaar :ok_hand:

1 like

3 likes

Ik heb ook (al jaren) zo"n Parnis. Vanaf het beging werkte de datumsnelverzetknopje niet. Kon het blijkbaar niet ver genoeg indrukken. Totdat ik het horloge per ongeluk uit mijn handen op de tafel liet vallen (20 cm) . Weer geprobeerd, en toen werkte de snelverzet wel :thinking:

3 likes