Dank je.
De Hruodland voelt iets solider aan. De band is 30% dikker en hij is iets dunner door een andere caseback. Ben het eens met de tekst op de dial. Aan de andere kant is de plaat van de Hruodland wat verfijnder. Zal ze beide een paar dagen achter elkaar moeten dragen…
3 likes
Tsuyosa
14 februari 2026 om 15:44
2559
Ben benieuwd naar jouw ervaring straks.
Ik ken Hruodland niet, maar voor mij is tot nu toe IXDAO number 1
9 likes
Tsuyosa:
Ik ken Hruodland niet
Volgens mij wonen we in dezelfde stad. Dus even bekijken en een andere hands-on mening vormen kan altijd
1 like
Tsuyosa
14 februari 2026 om 18:02
2561
Dat zou leuk zijn! Mocht blijken dat we in dezelfde stad wonen, dan kunnen we gerust eens afspreken om het horloge van dichtbij te bekijken
1 like
Hier ook wel het delen waard
Meer foto’s en info:
Al een tijdje probeer ik mijn vrouw en bijna 12-jarige dochter een beetje mee te krijgen in mijn horlogepassie. Mijn dochter kan ik altijd om een ongezouten mening vragen en ze hoort graag de verhalen achter de horloges. Als we door de stad wandelen, vraagt ze ook altijd of we even de Swatch store binnen kunnen gaan. Daar is het horlogezaadje wel goed gevallen.
Mijn vrouw vond het in het begin niks, maar het laatste jaar is ze ook overstag gegaan. Ze heeft zelfs al een richting aangegeven van w…
10 likes
Tsuyosa:
Phorcydes PH4
Zojuist besteld! Heb gekozen voor de blauwe lume. Vond de mix lume iets te druk omdat er al zoveel gebeurd op de wijzerplaat.
Besteld vanwege deze foto:
12 likes
Hmm, ik ben voor de Hroudland. Alleen jammer van dat “homage” stuk tekst.
Ik had de engineer met witte MOP en daar stond het logo echt niet mooi op.
Ik dacht dat je de Ixdao al had, gezien de vraag op de half link eerder?
1 like
Shaunasleep:
half link
Die was voor de Hruodland, maar komt nu uitstekend van pas op de Ixdao
1 like
Op het menu staat kip tandoori vandaag
12 likes
Tsuyosa
15 februari 2026 om 14:57
2569
Ben benieuwd straks naar je ervaring
1 like
Tsuyosa
15 februari 2026 om 19:30
2570
Lekker vintage duikhorloge om de pols
14 likes
Zekers, moet goed vullen toch
1 like
Leuke band wel…ik heb deze…
9 likes
Ook een hele fijne . Het is niet compleet zonder roggebrood
1 like
Bert59
15 februari 2026 om 21:29
2575
San Martin was toen het merk , ik heb nav al die promotie deze besteld …
14 likes
Tsuyosa
16 februari 2026 om 14:17
2576
Mijn Watchdives V2 (verbeterde versie) van 38 mm met Meca-Quartz VK63 is zojuist geleverd. Eerste indruk is positief; een uitgebreide review volgt later
11 likes