Valentijn NA - maar niet voor mij

Al een tijdje probeer ik mijn vrouw en bijna 12-jarige dochter een beetje mee te krijgen in mijn horlogepassie. Mijn dochter kan ik altijd om een ongezouten mening vragen en ze hoort graag de verhalen achter de horloges. Als we door de stad wandelen, vraagt ze ook altijd of we even de Swatch store binnen kunnen gaan. Daar is het horlogezaadje wel goed gevallen.

Mijn vrouw vond het in het begin niks, maar het laatste jaar is ze ook overstag gegaan. Ze heeft zelfs al een richting aangegeven van wat ze mooi vindt: de Cartier Tank-stijl met Romeinse cijfers. (WIP…)

Zelf vind ik een duiker wel stoer staan om een vrouwenpols, maar helaas zijn die vaak wat aan de grote kant. Zelfs een 36mm is al te groot voor mijn dames.

Het laatste half jaar ben ik het merk San Martin gaan volgen, omdat ze de laatste tijd vaker met eigen ontwerpen komen. Een aantal maanden terug zag ik een post op Reddit waarin stond dat ze vaak de vraag kregen of ze ook van plan waren om horloges voor vrouwen uit te brengen. Het antwoord was dat er iets in de maak was. Een paar weken later was het dan zover:

De San Martin SN0151GS werd voorgesteld.

Een klein duikertje van 32,5mm in de kleuren wit, babyblauw en roze. Saffierglas, een MOP-dial en toffe lume. Het horloge wordt aangedreven door een Quartz Ronda 703. En belangrijk: met een eigen smoel.

Voor de geinteresseerde meer info hier

Helemaal perfect voor mijn dames. Snel de witte (voor mevrouw) en de blauwe (voor dochterlief) besteld om ze vandaag met Valentijn te geven. De horloges zijn enthousiast ontvangen, maar stiekem was ik degene die er het meest van genoten heeft, want geven is vaak leuker dan krijgen.

39 likes

Lekker setje!

2 likes

Leuke kleurtjes. Geven is inderdaad ook heel leuk.

1 like

Leuk hoor! Volgens mij zit het met de lumen ook wel goed?!

1 like

Super leuk cadeau :ok_hand:t2:

1 like

Erg leuk duo.

1 like

Happy Valentine :heart:
Prachtige horloges met idd een eigen smoel.
Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Leuk hoor!!
Gefeliciteerd met deze vreugdevolle aanwinst!!

Ik wens je / jullie, er een gelukkige tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Heel erg mooi! En inderdaad met een eigen smoel!

1 like

Leuk! Wijzerplaat en markers keurig afgewerkt zie ik :ok_hand:t4:

1 like

Lekkere zomerknallers, erg leuk. :slight_smile:

1 like

Leuk initiatief van je :smiley:

1 like

Niks mis mee :+1:t2:

1 like

Wat een leuke horloges! De dames boffen maar! :+1:

1 like

Leuke horloge 's :ok_hand:

1 like

Geven is inderdaad veel leuker dan krijgen, helemaal als het zo’n leuke en frisse duikers als deze zijn

1 like

Dat kun je wel zeggen ja :slight_smile:

6 likes

Nice!!!