Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

9 likes

Is van Erika MN :+1:t2: top bandjes wel beetje prijzig.

2 likes

Volgens mij heb ik dezelfde op mn turtle in 22mm

1 like

Iemand deze al een keer in handen gehad?

Lekkere specs voor 99 piek hoor. Grade 5 titanium, Miyota 8215, saffier, 10 ATM.

Niet heel origineel maar zeker geen 1 op 1 kopie.

11 likes

Ondanks de commotie op het HF over hommages slinger ik deze lekker om de pols. :wink::joy::joy::joy:

17 likes

Kan deze wél tegen water?

2 likes

Zijn er nog meer gekken hier die dit besteld hebben? :laughing:

5 likes

Ja, na aanleiding van de post van PASD heb ik het horloge 5 minuten onder water gelegd. Op het 1e gezicht geen water in de behuizing en nog condens vrij.:face_with_peeking_eye:

3 likes

Leuk voor weinig, paar jaar in bezit.

3 likes

9 likes

3 likes

7 likes

Zoveel berichten gelezen over dit horloge, ik heb er ook maar een besteld.
Ben benieuwd :sweat_smile:

3 likes

Ah tof. Is een heerlijke zomerbeater.:hugs::+1:

1 like

Héél tevreden van deze!

6 likes

Zojuist mijn eerste Chinees binnen gekregen. Rdunae R6 met saffierglas. Dit moet dan een echte zomer beater worden voor op de boot. Ben benieuwd, de eerste indruk is soliede. NH35A uurwerkje, wind verassend soepel op. 20Atm, dis voor dit doel prima. Foto’s voor de sfeer.

6 likes

San Martin is erg goed bezig. Samen met Ixdao en Baltany zijn het mijn favorieten merken uit China.

Tip: als er iemand een SanMartin wilt bestellen.
Bij mijn instagram start heeft SKBWatches mij een coupon aangeboden die ik mag delen.

WT15 geeft je $15 korting.

Levering is gegarandeerd zonder invoerkosten. Middels hun Europese warehouse. Ook als deze uit China wordt verzonden

Voor gehele transparantie: ik krijg er niks voor terug. Bij 5 bestellingen met de coupon mag ik een horloge voor de helft uitzoeken voor een review.

2 likes

9 likes

Ik deel 100% je mening.

Als mijn San Martin die in het blauw staat wordt verkocht, ga ik een San Martin bestellen en zal je code gebruiken :wink: 5 bestellingen is volgens mij haalbaar.

1 like

Ik vind 50 procent korting niet niks.

2 likes