Ziet er chic uit met die kleuren combo. Erg mooi model horloge. Ik heb de metalen/zilveren versie besteld met de metaal(kleurig) bezel.
![]()
Goede keuze! Metalen zilveren bezel is ook mooi
Hij ziet er wel mooi uit, bedoel je met niet geweldig dat hij niet fijn om de pols draagt.
NA!
Mijn bescheiden polsomtrek maakt dat ik eigenlijk naar 36 MM modellen moet zoeken, maar de Submariner homages mogen van mij wat beefier. Ik vind dit echt een prachtig ontwerp.
Had voorheen al de Pagani Design PD-1639 (in dezelfde kleur), een Pagani Design PD-1662 (zwart) en een San Martin SN017 (zwart).
Deze is beter!
De bracelet voelt geweldig, geen scherpe kantjes en on the fly adjustable! De San Martin band zat echt oncomfortabel voor mij. De jubilee van de 1662 was ook prima, maar werd verkocht om plek te maken voor de San Martin.
Nu dus deze;
Klopt hoor, de bronvermelding had ik gezien, Oldsmobile blijkbaar niet.
Even op gewezen. ![]()
Kom op met die zomer!
Klopt, mooie vaas inderdaad.![]()
Wat goeeeed

Dat wil je om de pols.
Gefeliciteerd mooie aanwinst ![]()
Na de verkoop van mijn Doxa Sub200 in het geel, miste ik de kleur. De kleur zorgt er ook voor dat je hem minder snel draagt, daarom maar een goedkoper model. Morgen daglicht, maar nu al tevreden mee!
Kekke kleur ! Tim. Die doxa is ook top
Thanks!
De Doxa is zeker top, maar was voor mij ook te groot. Blij dat ik nu geen horloges boven de 37mm meer heb.
Uhh, ja… dank je? Denk ik? ![]()
Waaraan heb ik je applaus verdient? ![]()
Mooi profiel zo te zien
Thanks. Hij was lang uitverkocht geweest. Nu niet meer dus meteen actie ondernomen.
Ben benieuwd ![]()