Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

8 likes

13 likes

Steelfierdingindepocket

12 likes

Benieuwd hoe hij staat met BOR bracelet ?

Supervet ding, prachtige wijzerplaat. Hoe groot is je pols als ik mag vragen? Ik ben behept met luciferpolsen, dus nooit de stap gewaagd voor dit model…

Mijn polsjes zijn 19.5cm .
Dit model is 42mm doorsnede btw. Door de lugs draagt hij, in doorsnede ( van boven naar onder indien om de pols), kleiner dan bij de normale lugs.
Ik schat in, blijft natuurlijk een smaak kwestie, dat als je Lucifer stokjes dunner zijn dan 17cm het ietwat groot gaat ogen.

1 like

Ik denk dat ze ook een boutique openen in de PC Hooft. :wink:

1 like

vind hem mooier dan die andere die je hebt. veel mooiere GS wijzerplaat dit. Leuk model blijft dit. ook zo’n typisch ‘‘veel, voor weinig geld’’ horloge

2 likes

De meeste wel hoor.
Af en toe is er een beweging om die 60% omhoog te brengen maar dat gaat niet.
Veel merken zouden dan omvallen.

Mee eens.

White Birch

Frosted dial

10 likes

Hmm heb deze WD op het lijstje staan, maar dat is zo te zien, op de wijzerplaat én ontbrekende datumvenster, na toch praktisch hetzelfde horloge als je Cronos…:thinking:

Ik prefereer zelf de WD overigens…

7 likes

De WD Elementum is zowel qua kast als lug-to-lug kleiner.
Of de bewerking van de wijzerplaat exact hetzelfde is, durf ik op basis van foto’s niet met zekerheid te zeggen.
Het datumvenster en de secondewijzer zien er anders uit, dat geldt ook voor de uurwerken.
Verder is de WD Elementum een prima horloge.

12 likes

7 likes

17 likes

:sweat_smile::sweat_smile: naar Chinees gebruik keurig gekopieerd vanuit reddit… :man_shrugging:t2:

2 likes

Het is geen reclame hoor en ook helemaal niet low effort

De bronvermelding staat duidelijk genoteerd. Gelukkig houden de groene leden dit topic scherp in de gaten.

1 like

Groen als in: onrijpe druiven.

1 like

Ah, logisch sommige dingen hebben gewoon wat meer zon nodig.

1 like