Je bedoeld de Hulk ![]()
Stelletje verslaafden in dit topic ![]()
Gaaf!
Laat me niet beginnen over alle andere horloges ![]()
Haha, ben zelf net zo erg. Kan me nog een retourtje Hoogeveen voor de geest halen, 400km op de motorscooter om een Milifortic op te halen😉
Hey Ron ik voel me aangesproken ![]()
En terecht haha
![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar een foto met al jullie Middle Kingdom veroveringen op. Lijkt mij een leuke nieuwe challenge?
Ik heb ze recent “allemaal” gedumpt (9 stuks), gezien ik probeer om naar 1 of 2 horloges te downsizen (not working…). De enige Chinezen die overblijven zijn een Red Star 1963 en de Sugess Seaman. Dat zou maar een matig indrukwekkende familiefoto opleveren…
Ik heb zo’n idee dat dat bij jullie anders zit. ![]()
![]()
Leuk idee ja. Bij sommige passen ze waarschijnlijk niet op 1 foto haha. Heb net in mn hoofd effe optelsommetje gemaakt, ik kom volgens mij ook op 9. Ga ik van het weekend effe doen
Beste Ben ik kan je helpen met Upsizen ![]()
Je weet me te vinden.
Heeft iemand al zo een alpinist hommage geprobeerd? Ben erg benieuwd.
Wat een leuke originele modellen in dit topic.
Heb een horloge gezien uit Chopard only, met eigen naam op de dial, dat wel heel erg lijkt op een Chopard L.U.C. Het kost € 15.000. Ik ga het niet kopen. Ik ga parasieten niet belonen.
Blijft toch grappig dat ze hier toch effe commentaar moeten komen leveren. Zou hetzelfde zijn als ik in het Rolex topic zou gaan roepen dat ze allemaal zacht in dr bolletje zijn om zoveel geld voor een horloge te betalen ![]()
Oei, dat kan ik nu natuurlijk niet meer zeggen na de laatste aankoop…
Linkje?
![]()