Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Misschien is een Rolex verhoudingsgewijs voor sommigen wel net zo duur als voor jou een Merkur, dus zo zacht in hun bolletje zijn ze dan toch niet?

Ze hebben goed afgekeken bij Credor. Zie ook de NA van @Fate_Amenable_To_Change zijn Credor…

Dat gezegd te hebben; lekker kleurtje wel :ok_hand:t3:

2 likes

Mee eens, de vorige dial van Selten en deze van Credor.

Ik zou het gewoon doen. Leuk fotootje erbij met het horloge dat een fractie van de prijs kost en bijna net zo goed is.

1 like

Haha, heb ik gisteren echt serieus over na zitten denken. Gewoon om te zien wat er zou gebeuren

Eerlijk is eerlijk, zag daar net jouw Datejust met zilveren dial voorbij komen. Dat is wel echt een toffe. Misschien ooit…

1 like

6 likes

6 likes

Incoming! Mijn eerste non-Casio. Mijn eerste aankoop via Chrono24. Ik vind het spannend. Deze twee:

ik zocht eigenlijk alleen de rode en zag die wel op een paar sites te koop staan, maar op C24 dus deze set van twee voor ongeveer de prijs van 1. Ik was brutaal en deed een bod, net iets onder de prijs van 1. En de verkoper, een Duitser, deed meteen een tegenbod: precies hetzelfde bedrag als ik had geboden maar dan met gratis verzending! (Normaal €20). Dat vond ik merkwaardig maar ook heel vriendelijk. Zojuist betaald. Ik ben benieuwd.

11 likes

Arrived :star_struck:

12 likes

11 likes

Je wordt voor rotte vis uitgemaakt, gevlagd en eruit gegooid, want je hebt geen Rolex, dus hoor je er ook niet thuis, simple as that.

2 likes

Haha, volgens mij zit het met het gevoel voor humor daar wel snor, zal allemaal wel meevallen mag ik hopen

Volgens mij heb je gelijk

1 like

Nou…als je aan het kroontje rammelt zou ik daar niet zo zeker van zijn, zeker niet als TL-1. Maar, probeer het uit zou ik zeggen, je komt er vanzelf achter.

1 like

11 likes

Aan het kroontje rammelt😆. Maar goed, dan zullen we het maar niet doen.

1 like

Ik heb in een eerder leven hier ook enthousiast op wat Rolex-tenen getrapt, en dan is het gezellige forum opeens een stuk minder gezellig, en werd ik gewoon op een gegeven moment van het forum gegooid.
En nu heb ik zelf twee kroontjes … (maar zit evengoed maar heel zelden in het groene deel te grasduinen).

1 like

Nee inderdaad, dan is de lol er snel af. Ben zelf ook al eens gevlagd in een Rolex gerelateerd topic. Werd de vraag gesteld wat de goedkoopste manier was om aan een Rolex te komen, iets met aanzetten tot geweld…

2 likes

Hahaha nou wat onzinnig weer