Als ze nou met diezelfde blokken lume een Vertex M100/dirty dozen geïnspireerd horloge maken, ben ik een koper.
Wie weet in de toekomst…
39mm pas ik prima, maar ik vind zelf dat een horloge met een bezel zoals deze zo klein oogt dan.
Een gada horloge, zonder brede bezel is prima, maar zoiets als dit liever 40, of nog liever 41mm.
Gewoon persoonlijke mening.
Wilde dat al opmerken. Ik heb een polsomtrek van circa 6,25” maar dan is de 48mm lug-to-lug echt te groot. Die 39mm kan nog net bij een diver…
Ik vind ze wel zeer geslaagd. L2l inderdaad nogal breed, dus wss geen optie voor mijn 6.5" pols.
Wel vreemd dat de kroon links zit, no?
Grappig hoe smaken kunnen verschillen, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen worden ![]()
Nee bij sommige merken kom je tegen dat de kroon links zit
Ziet er idd leuker uit dan de 44mm variant
Helaas. Dhl heeft de doos op een verkeerd adres in een portiek gelegd en daar is de doos leeggehaald.
Dit was mijn eerste non-Casio aankoop. Eerste mechanische horloges. Eerste keer niet bij Bol maar bij C24. Ik hou DHL verantwoordelijk. De Duitse verkoper wil graag het geld aan mij teruggeven. Heel erg aardig natuurlijk maar voorlopig heb ik wel even mn buik vol van horloges.
O kack zeg! Da’s ruck!
Da’ s goed ruk idd. Spullen aan laten komen en afhalen op een afleverpunt is vaak een betere optie.
Mooi horloge , mooie kleur dail ![]()
Klote zeg.
Hoezo? Is het geen echte Pagani dan?
Worden die ook al nagemaakt dan?