Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Omdat de Miyota 82S7 eigenlijk een tweehander met kleine seconden tussen 4 en 5 en extra 24 uurs aanduiding op 9 is. Ze hebben dus de reguliere urenwijzer weggelaten.

Ik vind hem tof, vooral staal met zwarte dial. Heeft iets astronomisch met die wijzers en 24 uurs subdial. En een origineel ontwerp geloof ik. Ja, dit zou er zomaar kunnen komen.

De Watchdives is dan weer een echte kopie van de Rolex. En dat vind ik nou net leuker aan de San Martin: Net een beetje anders.

Zover ik weet zijn deze modellen nagenoeg hetzelfde. Wat zijn de verschillen dan als ik vragen mag?

Echt? Dan kijk ik verkeerd denk ik. Zal nog even zoeken.

Alleen de lume en wijzerplaat kleur is anders dan de SM.

1 like

En geen applied indexen, plus… Deze is maar 38mm en dat is voor mij echt te klein. Wel datum op 6, dat is een plus.

1 like

Voor als je gewoon lekker iets rustigs wilt :slight_smile:

8 likes

Deze is ook wel gaaf.

5 likes

Ik ben van mezelf iets te kritisch.:joy: leuk, maar neh

Vandaag de OG om: Seagull 1963.

13 likes

9 likes

7 likes

Phorcydes PH4 komt uit over 5 dagen…
Caliber: Seiko NH35
Case size: 39mm
L2L: 48mm

7 likes

Weer zo’n klein maatje… Jammer.

1 like

Komt uit Zuid-Korea toch ?

jaja, het is een Koreaans merk, ze hebben een heel gamma hommages van goede kwaliteit meestal onder de 300 euro.

2 likes

Leuk horloge Stefaan er is nog wel winst te halen van de bracelet op de kast , verder op 1 foto gewaardeerd , leuk :slightly_smiling_face:

1 like

7 likes

Heel mooi horloge , bracelet zit heel mooi maar het lijkt voor mij niet bij elkaar te passen .
Oyster of Jubilee :ok_hand:

Ik heb zelf geen klein polsje maar een lug 2 lug van 48mm is niet echt klein. Die 39mm is imo prima gecompenseerd door de lug 2 lug maat

1 like