Ik neig naar de 40mm, met een pols omtrek van 18,5 cm zou dat de beste maat moeten zijn naar mijn mening.
De dames modellen zien er leuk uit, straks is het met Valentijn huize San Martin bij jou ![]()
Ik neig naar de 40mm, met een pols omtrek van 18,5 cm zou dat de beste maat moeten zijn naar mijn mening.
De dames modellen zien er leuk uit, straks is het met Valentijn huize San Martin bij jou ![]()
Deze gaat terug: lugs te lang en te scherp en groen in het echt toch niet mijn ding:
Vandaag in de aanbieding op Ali de andere Sugess die kans maakte als eerste Chinese horloge, wordt nu dus de tweede. Incoming dus:
De BOR-bracelet (Beads of Rice-armband) van San Martin SN0116 is binnen. De subtiele retro vibes geven de armband karakter, terwijl het draagcomfort zoals verwacht uitstekend is.
Is wel een mooie, past deze op meer modellen? Met OTF sluiting toch?
Originele ontwerp van Baltany kruisende dubbele subdials geven het horloge karakter en diepte, 38mm kastmaat, Miyota 82S7 uurwerk, unieke 3D butterfly wijzers, verkrijgbaar in 3 kleuren
Ze zijn in ieder geval goed bezig
Vind de bovenste wel mooi - maar snel de tijd opnoemen zit er niet bij in vrees ik.
En de nummering van de minuten lijkt ook wel wat random. Die 20 en 50 had ik al weggelaten
Gelijk heb je. Dat 20 was mij ook opgevallen
Maar er zal wel een reden moeten zijn
Even snel hun site bekeken
Maar het klopt
Tof ontwerp!
Quality check is niet helemaal wakker, bij de goudkleurige staat de 20 op zijn kop. Of nog erger, de andere 2 staan op de kop ![]()
In wit moeilijk af te lezen door gebrek aan contrast, goudkleurige is de mooiste, best een leuk ontwerp.
Vandaar dat ik zei er zal wel een reden moeten voor zijn, video geplaatst daar is het ook te zien.
Ik twijfel over deze San Martin. Iemand ervaring mee? Met de laatste update heeft 'ie de NH34 en quick adjust in de sluiting gekregen.
Maar ergens houdt de prijs van meer dan € 300,- me tegen… De SN0005.
overpriced. San Martin is tegenwoordig sowieso overpriced. ik zou voor de watchdives pepsi gmt gaan. proportioneel ook mooier dan deze.
Vindt je? De meeste horloges waar een prijsverhoging op zit, hebben allemaal een update gehad. Van PT5000 naar Myota, OTF clasp (echt goed!), betere band, mooiere afwerking.
Voor die €50 extra vind ik het persoonlijk wel waard.
Je hebt nog steeds een horloge die goed of zelfs beter in het €1000 segment mee kan.
Hier geef ik je sowieso 100% gelijk in. daarom ben ik gek op homages. Maar verder als je kijkt naar andere horloges voor 150/200, kun je al snel op hun level zitten… vind ik. Als je kijkt naar wat Watchdives nu doet en waar ze mee komen voor die prijzen die ze vragen, DAN denk je wel soms is SM niet een beetje overpriced. Zit 9 van de 10 keer ook gewoon een simpel NH34/NH35 uurwerkje in.
Toch wel, te veel twijfel en nog dezelfde avond order gecanceld bij Ali….
Ik vind ze wel mooi maar val een beetje over de 24 uur dial.
Waarom? 12 is veel handiger