Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Hierbij de beloofde foto van de Middle Kingdom collectie. Toch een hoop leuke horloges voor een leuk prijsje. Lekker wisselen :grin:

Sorry voor mijn niet bestaande foto skills

9 likes

Cool, mooie verzameling! Die Cronos doet me ook nog watertanden, al zou ik hem graag met een enamel dial zien.

Die SH lijkt me ook wel wat… :thinking:

1 like

SH is een dochter merk van Cronos. Dat zie je er ook echt wel aan af qua kwaliteit. Wordt geleverd met een metalen band en een rubber bandje. Doet het op beide echt prima.

1 like

15 likes

Herkenbaar :slightly_smiling_face:

1 like

11 likes

5 likes

Daar zit aardig wat hoogteverschil/ diepte tussen de wijzerplaat en cijfers. Zit er een doorzichtige laag tussen?

1 like

Dat is inderdaad erg tof aan het horloge. De cijfers zitten op de plaat (zonder laag) en zijn erg dik. Er zit overigens ook lume op.:ok_hand:

9 likes

Dit wordt ook afgeraden te doen. Bij de miyota uurwerken schijnt het nogal nauw te komen en enige disbalans in de rotor zorgt voor afwijking.

1 like

Bijzonder. Het is dus eigenlijk er in gestempeld of iets dergelijks. Wel gaaf horloge hoor.

1 like

Sterke minpunt

IXDAO Coin dials

4 likes

Zeer mooi, welk model is dit?

Volgens mij worden deze in meerdere ’ keukens’ aangeboden :face_with_peeking_eye:.
Iig is van steelflier in 42mm

1 like

De eigen design San Martin is binnen en ik moet zeggen dat deze niet onderdoet voor horloges van €1000+. De band en sluiting zijn echt geweldig, Tudor/Omega level quality.
Dial, afwerking zijn het beste wat ik tot nu toe heb gezien op een San Martin.

Zoals ik al aangaf, denk ik dat 2026 HET jaar gaat worden van originele Chinese horloges. Genoeg lessen gehad met homages :see_no_evil:

20 likes

Gefeliciteerd man, hij ziet er geweldig uit :ok_hand:t4:
Wat een prachtige wijzerplaat
Draag hem met plezier
Welke maat is dit ? 37,5 of 40 ?

1 like

Dank je!
Dit is de 40mm model, maar voelt eerder als een 38mm door de geïntegreerde band.
Met de 37mm variant heeft een standaard band. Dit is de versie met geïntegreerde band.

Heb ook deze 2 incoming voor vrouw- en dochterlief als Valentijn cadeautje. Deze zijn 32.5mm met Ronda quartz

Super service via skbwatches.com

5 likes

Nice!
Je maakt het me zo wel moeilijk om de SN0148-GX te weerstaan.
Die zit al een tijdje in mijn hoofd, je foto’s helpen niet bepaald om 'm eruit te krijgen. :slight_smile:

1 like

Gewoon doen - ga je echt geen spijt van krijgen. Ik zou wel de nieuwe variant kopen met geüpdatet wijzers. Persoonlijk vind ik de broad arrow niks. De 37.5mm variant heeft echt de perfect L2L makten.

Via SKBWatches versturen ze de horloges uit EU. Dus geen BTW en importgezeur.

2 likes