Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

aangenaam verrast. :smiley: v2 is inderdaad beter dan de v1

14 likes

Mijn NA :rofl:

19 likes

Geniaal :grin:

Heeft ie van blijdschap een plasje laten lopen ?

1 like

Is dat ook titanium @Watchlover7 ?

1 like

En niet zo’n beetje ook :grin:

12 likes

7 likes

Heel blij met deze. Heel praktisch, en toffe mix tussen duikerig en “field” watch. En de lume zien gloeien 's avonds maakt m’n kinderhart weer blij.

9 likes

:rofl:

Mooi horloge :ok_hand:

1 like

Dankje!

Poah

1 like

Ik zit hier al zo lang naar te kijken, maar haal telkens de trekker niet over…

Dan zie ik deze plaatjes en denk ik…:heart_eyes:

Maar even rationeel: in welk opzicht is de V2 beter?

1 like

Nou ik heb hem met mijn g shock geruild die hier te koop stond. Dus voor mij kwam het aanwaaien toevallig haha. Even kijken of dit op lange termijn wat word.

Nou zover ik weet, is de v2 beter afgewerkt, vooral bij de endlinks en de ruimte tussen lugs en endlink (geen duidelijke zwarte streep/ruimte) en geen enorme gap bij de sluiting als je hem dicht hebt. Deze is dus minder “open”. Heb mij er verder niet heeel veel meer in verdiept. Dacht ook de bezel insert net wat beter nagemaakt maar dat weet ik niet zeker

1 like

Dank, heb me er ook niet echt in verdiept omdat ik eigenlijk meer naar de Ixdao versie keek en de San Martin versie die een soort van hybride is tussen de originele Pelagos qua uiterlijk met de maten van de 39… maar dus nog geen keuze gemaakt.

Zo lang dat niet gebeurd en het toch geen lange termijn wordt bij jou, mag je mij altijd een berichtje sturen… :face_in_clouds:

De ixdao is ook echt gaaf. Maar die draagt wel gek genoeg kleiner. Heb zelf een ixdao pelagos gehad, en moet zeggen dat de seestern, gek genoeg, dus daadwerkelijk groter draagt wat 100% mijn voorkeur heeft. Maar de afwerking en overal look vind ik bij de v2 seestern meer geslaagd dan bij welk merk dan ook, terwijl ik ixdao eerst op nummer 1 had. Plus een NH(38) heeft meer mijn voorkeur dan een PT5000/Eta uurwerk :stuck_out_tongue:

En zal het onthouden, staat nu al 1tje voor je te wachten tot ik groen licht geef bij het wegdoen :joy: valt erg in de smaak blijkbaar

1 like

Als de Ixdao kleiner draagt dan lijkt dat voor mij ook de betere optie, dus ik trek mij weer terug uit de lijst bij deze :wink:

1 like

Aaah kijk, weetje dat ook weer haha!

Nevermind, the lug breedte is 21mm ipv 20mm, waardoor de lugs zelf “smaller” ogen. Afmetingen zijn verder zelfde :upside_down_face:

Hahaha duidelijk. Is dat de enige reden dat je hem als groter ervaart? Of zit er ook nog iets in kastvorm?