Zag de foto in een ander topic en dacht meteen - voer voor het blauw. Dit is wel vlotjes overigens ![]()
Deze moet er toch maar komen ondanks mijn aversie tegen (goedkoop) jatwerk. Mijns inziens oprecht een betere deal dan de O.G. Laureato voor +10k
En dan heb je een verbeterde draagbare maat van 38mm, redelijk mechanisch uurwerkje, ontspiegelt saffierglas, 10ATM waterdicht rating, en geen ânaar bedâ/âbettimerâ merknaam op de wijzerplaat
. Ook het uurwerk is erg geslaagd opgezet met zichtbare open opveerton en balanswiel
Voor het eerst dat ik denk, no shame in this ripp-off
en kan hem ook nog eens onbezorgd dragen.
Bettimer Skeleton (Hoe ze de merknamen verzinnen in China, wellicht iets cultureels?
)
Recent deze Thorn tweedehands ovegenomen.
34mm kast en PT5000 ETA clone.
Vind het persoonlijk een heel lekker uitziend horloge en goed afgewerkt. Alleen de clasp heeft maar 2 micro adjustments dus ik krijg deze niet op staal lekker op maat voor mijn pols.
Erg jammer want 34mm draagt heel fijn om mijn mini pols.
Hij ziet er wel gaaf uit ![]()
Mooie wijzerplaat en geen cyclops ![]()
34mm was voor mij de reden om het niet te bestellen. Twee micro adjustment is ook wel aan de lage kant.
Ik zag dat er wel een nieuwe T003 versie gaat komen. Dat is ook een 19mm band en die is aangekondigd met een OTF clasp.
Met een beetje geluk kunnen die uitwisselbaar worden
Anno 2026 moet dit standaard optie zijn.
Ik heb meerdere Chinese hommages via het blauw verkregen, tot grote tevredenheid. Nu wil ik een specifiek model San Martin via hun officiële website aanschaffen. Dat lukt alleen niet ondanks meerdere pogingen. Ik wil met creditcard (Mastercard) betalen. Nadat ik alles heb ingevuld wordt ik naar mijn creditcardapp verwezen waar ik de transactie moet goedkeuren, wat ik steeds doe. De creditcard app bevestigt dan dat ik heb goedgekeurd en verwijst me naar de webwinkel. Daar blijft dan een wachttekentje ronddraaien met de vermelding "Bedankt dat je voor Paypal hebt gekozen ", wat ik uitdrukkelijk niet heb gedaan. Dit blijft zo, ondanks uren wachten. De bestelling blijft in de winkelwagen staan en er wordt niets van mijn creditcard afgeschreven, dus geen oplichting oid. Maken jullie dit ook wel mee en heeft iemand een oplossing hoe ik het horloge ( ref. SN0127-G-JS) alsnog kan verkrijgen?
Raar, zou toch gewoon moeten werken. Ook al bij de Europese distributeur gekeken?
Wel PayPal gebruiken en de PayPal koppelen aan je creditcard
Skb watches biedt deze ook nog aan. Goede ervaringen mee, geen gedoe met douanekosten en ze doen ook niet moeilijk over return & refunds.
Anders zou ik doen zoals hierboven wordt voorgesteld en een Paypal account gebruiken. Lijkt mij sowieso aan te raden bij eender welke webwinkel, want je hebt een soort extra bescherm - en verzekeringslaag rondom je.
Succes!
Deze heeft ze blijkbaar niet, althans, zoeken op de referentie geeft geen resultaten.
Skb watches zou volgens hun website 3 exemplaren op voorraad hebben, alleen had klikken op knoppen âadd to cartâ of âbuy nowâ geen effect op de telefoon. Daarom via laptop geprobeerd. Daar is als cursor er op staat een âno goâ icoontje zichtbaar, dus dat lukt ook niet.
Ik heb in een ver verleden (rond 2000?) een Paypalaccount aangemaakt voor een betaling in de VS. Bestelling raakte onderweg kwijt, dus ik kreeg betaling teruggestort op Paypal. Ondanks allerlei pogingen nooit gelukt dat weer terug te krijgen op mijn bankrekening. Daarom wil ik eigenlijk geen gebruik meer maken van Paypal. Maar zou toch ook niet hoeven? Ze geven aan dat je met creditcard kunt betalen. Ik kies daarvoor, mijn creditcardmaatschappij en ik keuren de afschrijving goed, waarom moet het dan via Paypal?
Wel in ieder geval allemaal bedankt voor jullie goedbedoelde hulp!
Wie zijn ze dan?
Thanks. Impuls aankoop gedaan van een bb one hommage van Cronos.
Is blauw, dus vast wel binnenkort in het blauw.
Laan op Zuid 45, Rotterdam
Wat moeten al die bejaarden nu gaan doen die dr dag vullen met rommel bestellen op Temu?