Beppie bestelde een telefoonhoesje van €2,00 en komt er later achter dat ze €3,00 extra aan de douane mag aftikken ![]()
Ze hebben al geen personeel om fatsoenlijk te doen waarvoor ze betaald worden….benieuwd hoe ze dit gaan doen ![]()
Zal wel weer een grote puinhoop worden. Vind het bedrag per product ook echt buiten proporties. Een percentage was misschien beter geweest.
Percentage % hebben ze al, check m’n factuur.
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze voor naam moeten verzinnen, Tja doe dan maar “regel 3€ per product”
Als je het zo ziet betalen we inderdaad al meer dan genoeg
Uit de praktijk blijkt dat de overheid heel goed is in het innen van geld, maar wanneer zij geld aan mensen moeten uitkeren, verloopt dat vaak een stuk minder soepel. Denk bijvoorbeeld aan de toeslagenaffaire en de afhandeling van de schade in Groningen ![]()
PayPal is echt ideaal. Ik zou het nog een kans geven.
Klinkt meer als een instelling in je browser. Cookie / ad blocker? Ik heb dat altijd bij apps zoals Post NL en Tradera. Werkt prima op laptop, maar op mijn telefoon staat alles wat beter ingesteld tegen een shitload-overload.
Klopt, alleen is PostNL geen overheidsinstantie maar een beursgenoteerde (Euronext) organisatie waar gewoon winst gemaakt moet worden.
31% van de aandelen is in handen van een Tjechische miljardair via zijn investeringsmaatschappij.
Kort samengevat: De €3 wordt via de vervoerder geïnd en uiteindelijk afgedragen aan de douane.
Ik ben het al aan het onderzoeken. Kan goed zijn dat er sinds mijn slechte ervaringen het nodige ten goede is veranderd.
Het blijven boefjes he ![]()
Absoluut.
Met dank aan het bemoeizuchtige gedrocht dat de EU is geworden.
Ik krijg geld van de belastingdienst na de aangifte altijd keurig op tijd terugbetaald, niks mis mee.
Gekocht voor mijn zoon, maar die vind 'm te groot. Best een leuk horloge, maar ik denk ook niet dat 'ie bij mij veel draagtijd gaat krijgen.
Ik heb die tonijn in het groen. Nh35, gebold saffier, gebouwd als een tank. Zes tientjes. Betere value for money wordt het niet!