Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Alvast een sneak peak van deze Ixdao Warrior met groene dial. Geweldig mooi en de afwerking is het beste wat ik van Ixdao heb gezien tot nu toe. Beter dan de Engineer en dat zegt iets. Binnenkort een review en korte foto serie.

13 likes

3 likes

Blijft toch een kunstwerkje :+1:t2:

1 like

Op de valreep aangeleverd: “Diamond” handopwindertje uit China.

12 likes

Nog mooier in beweging :sunglasses:

20260710_111113(1)

6 likes

Hij staat nog steeds op het lijstje. Het begint alleen een flinke lijst te worden, haha

1 like

8 likes

Cronos op een bruin leren bandje gezet.

6 likes

6 likes

Deze is onderweg naar mij vanuit de Middle Kingdom. Bedoeld als vakantiebeater. Ik ben benieuwd!

7 likes

Deze militado als vakantie beater.

13 likes

En hij is, sneller dan verwacht, al binnen!

5 likes

Hoe groot is deze? 44mm of zo?

1 like

Misschien komt het door manier van fotograferen maar is de kastmaat (L2L) niet te groot voor je pols ?

3 likes

Haha, mijn fotoskills zijn niet de beste inderdaad. Het horloge is 41mm in diameter, L2L volgens mij 50mm. Hierbij een nieuwe poging :wink: Beter?

10 likes

Nog steeds behoorlijk blij met de Cronos.
Prima waar voor je geld.

Behoorlijk dynamische wijzerplaat.

12 likes

Vandaag ontvangen via een leuk forum lid ! Tof ding. Goeie looks. Maar de band ben ik nog niet over uit…… wat flimsy en al paar keer open geschoten bij polsdraaing… we gaan t meemaken op middellange termijn

6 likes

Hoe zit de divers extension in de clasp gevouwen? Zorgt deze voor extra druk in de clasp om open te vouwen?

Soms kun je beter een schakel eruit halen en de band op buitenste gaatje zetten als dit qua maat lukt.

1 like

Hier zit geen dive ext. in. Ik had er 1 link uit gehaald en de micro op het middelste gaatje. Wellicht dat nog een schakel en dan op t laatste gaatje beter gaat… thnx for tip

Link verwijderd en op de lostste stand en het pikje wat om de pushpin haakt iets bijgebogen voor een betere grip lijkt al stukken beter nu.