Nu wel verkocht, aan een realistische TL1 moet dan ook gezegd worden ![]()
wat een plaatje zeg ![]()
Welcome to the
club ![]()
Klopt het dat je mede door dat EU gezeik nu zo’n €300 moet aftikken voor een nieuwe Baltany DJ (en dan bedoel ik inclusief alle bijkomende kosten) of mis ik iets? Op AE zijn er uiteraard met regelmaat sales, maar dat beperkt zich meestal tot een paar tientjes goedkoper en momenteel wordt ook enkel de ST2130 variant aangeboden en niet de NH35.
Geen idee wat je precies met EU gezeik bedoeld. Maar de S204084 is wel verkrijgbaar bij AE met NH35 uurwerk voor 280 euro. Zal je inderdaad in totaal rond de 300 uitkomen.
Laatste tijd weer wat chinees aan het dragen. Hoewel ik denk dat ze allemaal niet superlang gaan blijven hangen.
Nostalgie ![]()
Maar serieus: het is een leuk horloge. En het grijze bandje is beter dan je zou mogen verwachten.
Als 36mm echt iets voor jou is…….![]()
We gaan het zien. Draag nú afwisselend 38, 39, 40 en 41mm. Ben benieuwd ![]()
San Martin SN0116-G | Japan NH34 GMT Automatic met 41 uur gangreserve | Keramische bidirectionele bezel met volledig lichtgevende markeringen | Schroefkroon | 100 meter waterdichtheid | Saffierglas met AR-coating | 39,5 mm kastdiameter, 12,5 mm dikte, 46,5 mm lug-to-lug | 316L BOR-bracelet | On-the-fly adjustable clasp. Mooi detail vind ik dat ze de datum achtergrond gematched hebben met de wijzerplaat!
Wat een indrukwekkend horloge om de pols, een must-have tijdens het reizen!
Qua lume kom je niet tekort