Ik ben van mening dat San Martin zijn merk steeds hoger in de markt positioneert met een prijssegment van ongeveer €300 tot €700. Voor modellen onder de €300 hebben ze met Watchdives een goed alternatief binnen hun eigen merkenportfolio.
Nee, aliX is inclusief btw.
Als het boven de 150 euro uitkomt dan gaat er zelfs initieel nog btw van de prijs af omdat je deze zelf moet betalen aan postNL bij invoeren. Gaat heel soepel overigens.
Vandaag op Insta kwam ik een ‘nieuwe’ microbrand tegen. Aeromat. Ik moest erg lachen over deze glass caseback om een simpel quartz uurwerkje te tonen haha
In dat geval is een merk als Traska nog fors duurder… Daar moet wel btw overheen
Bij Undone kan je ook kiezen voor een dichte stalen achterkant.
Ik heb er zelf ook een van Undone waarbij ik een foto van mn kinderen op het glas kon drukken.
Mooi om te zien hoe de Chinezen hun producten steeds verder blijven ontwikkelen en verbeteren. Het resultaat mag er zijn: een tolerantie van slechts rond de 0,03 mm!
Hahah grappig, je horloge in emoji style:
Rechts 🫲🏽 Links 🫱🏽 = ![]()
Ik vond het eigenlijk al grappig dat ze überhaupt een glass caseback aanbieden bij een quartz uurwerk. Not much to see haha
Dit is wel de crème de la crème wat quartz aangaat ![]()
heel nice. Is dit al de nieuwe v3 bracelet?
Ik heb een albino T023 besteld met de nieuwe bracelet. Zal eerdaags binnenkomen.
Dankje nee dit is de V2,
Wel goed dat ze de Bracelet een upgrade geven want dit is niet super
.
Ik ben benieuwd. Heb de T023 niet eerder gehad. Wel de T028 en die bracelet was dramatisch slecht. Vind het klokje zelf overigens zeer geslaagd op een NATO, dus zit nog steeds in mijn collectie.
Die T023 in de kleurstelling zoals jij 'm hebt trekt me ook wel heel erg, alleen valt het me op dat die wijzerplaat op veel foto’s een stuk lichter bruin is dan op jouw foto. Hoe ervaar jij dat? Zoals jij deze nu hebt vastgelegd vind ik het echt heel mooi namelijk, maar heb ook veel foto’s en videos gezien waarin ik het geheel iets te flets vond.
Ik denk wel dat het veel overlap is als je de T028 al heb.
Ik vind het mooi het is niet heel licht ik vind het mooi voor de prijsklasse. Heb nog 2 foto’s voor je gemaakt dan kan je het nog wat beter beoordelen.
In de schaduw.
In de zon.
–edit: Wou hem eigelijk van de hand doen maar als ik hem zo terug zie op de foto’s zakt dat wel weer wat weg
.
mocht je 'm kwijt willen stuur me even een PB. wil het wellicht proberen!