Flink verminderd, laatste tijd veel meer uit dan in.
Ging de kroon bij jou in het begin ook stroef @jave? Heb deze tot vervelens toe in en uitgedraaid en gaat nu als een zonnetje
Kijk maar eens naar de foto’s van het origineel…daar hebben ze goed naar gekeken
Op elke foto ruimte tussen kroon en kast.
M.a.w. ook bij mij gaat het laatste stukje stroef.
Ja die ken ik
Deze bedoel je toch
Ze gaan echt voor de volledig vintage feel inderdaad haha. Heb zelf de Tudor BB54 gehad en deze doet me daar ook veel aan denken…
@jave @NOAD die foto van de tudor, heeft natuurlijk een echte design kroontje he. Lijkt alsof ie ook niet tegen de kast aan zit. De tudor kroon heeft aan de onderkant nog een klein stukje wat naar binnen loopt dus dat zie je minder goed en lijkt alsof hij niet goed tegen de kast aan zit. De thorn is aan de onderkant plat dus zeker moet hij tegen de kast aan gedraait worden wil hij goed dicht zitten. Hier een voorbeeld van de echte kroontjes.
Al binnen? Zo ja, hoe bevalt hij?
Vanmiddag is hij geleverd, zal morgen even voor gaan zitten. Ik zal mijn bevindingen met foto’s hier delen
Thanks ben benieuwd!
Ik kan je nu al vertellen dat het een geweldige horloge is en dat hij super afgewerkt is door de meesters van militado
Als ze de fauxtina weg laten en ze het een modern witte lume geven, bestel ik hem ook en zet ik hem op een moderne oysterband. Cool design.
Edit:
Uitverkocht blijkbaar
Ten eerste @Batossai vroeg het aan mij en niet aan jou
Ten tweede ga lekker met je vriendjes vissen in de groene vijver !
Sorry voor de spoiler!
Vrede op aarde boys. Verder beetje een onnodige discussie altijd. De ironie wil dat hier ook Rolex of ex Rolex bezitters langskomen. Gewoon dragen wat je mooi vind.
Ik heb met @Tsuyosa als GS fanboy ook gezonde discussies gehad waarom China niet aan Grand Seiko kan tippen qua afwerking
Zal voor Rolex niet anders zijn maar hou het gewoon gezellig. Dit topic mag volgens de HF regels.
Ben blij met mijn Thorn @Watchlover7 zoals ik ook blij met ben andere horlogemerken. Wat een ander daar van vind… tja
For the record, ik heb geen rolex en betwijfel of ik er ooit één wil bezitten
Ik hoor dan ook niet bij de groene vijver, maar een beetje gezonde spot her en der moet ook kunnen vind ik,
ik kan moeilijk meeleven met een merk dat met een model moet stoppen omdat het terecht wordt bedreigd met een rechtszaak
Ja maar voegt het iets toe voor dit topic? Als het zo is dan is het zo. De Thorn en Ixdao staan niet meer online. Prima. Dat zal vast door ‘submariner’ en ‘engineer’ komen.
Begrijpelijk ook. Maar heeft geen zin om daar verder op door te gaan.
Fijne avond @Justcasual