Ik heb 6 verschillende modellen gehad. Kan je zeggen, het voelt echt hemels om er 1 te hebben. Maar als je eenmaal beseft dat het allemaal niks voorsteld, ga je juist homages meer waarderen omdat je er net zo blij mee kunt rondlopen. Vandaar dat ik altijd zo defensief doe naar leden hier die vinden dat homages niet meer mogen bestaan
Vrede op aarde is misschien een illusie, omdat er altijd mensen zullen zijn die onrust veroorzaken. Ook hier merk je soms dat dingen uit balans raken.
Toch zou het zo waardevol zijn als we dit een plek maken waar we gewoon kunnen delen wat ons raakt en wat we mooi vinden. Dat maakt het voor iedereen fijner.
Als ik voor mezelf mag spreken toch een stukje merkbeleving. Heb de Explorer 1 39mm een dag van mijn collega mogen lenen.
Geweldig model mocht ik er toch 1 kopen zou het deze misschien zijn. Maar had na die dag niet meteen het gevoel die moet er komen of ga ik voor sparen.
Voelde toch een beetje als een 911 lenen of huren voor een dag (ook gedaan)
Ook met een Mazda mx5 zou ik blij zijn.
Verder draag ik gewoon graag verschillende horloges. Maar iedereen mag gewoon dragen wat hij of zij mooi vind.
Volgens een recent onderzoek onder 10.000 “changemakers” tussen de 15-65 jaar uit tien landen door het Britse onderzoeksbureau The Akin, staat 72% van hen open voor het kopen van nepprodukten. “Het nieuwe statussymbool is niet het bezitten van een duur product, maar weten welk goedkoop product net zo goed is”, aldus de oprichter van The Akin, Sarah Johnson in NRC Magazine van gisteren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een “goede” Chinees heb bepoteld, alleen een wat minder merk (in de categorie tot 150 euro) en dat voelde niet goed.
Wat nou als de fabrikanten van de betere modellen een goed designteam zouden inhuren
Het vermakelijkst aan jou is dat je de avatar gebruikt (illegaal hebt gecopieerd?) van iemand die zich van “keurig” helemaal niks aantrok, alle regels aan zijn laars lapte, horloges als gebruiksvoorwerp zag net als typemachines, in een kennelijke poging de gonzo uit te hangen terwijl je in werkelijkheid niks anders bijdraagt dan zeikposts en kleinburgerlijke zeikdingen over mensen die zich niet aan de regeltjes van de Richemont groep houden.