Klopt, de afstelling van de Horlogebouwer is niet on point. Als hetgeen dat Tsuyosa beweert klopt dan zou er tussen iedere vijf minuten verschil zitten. de nauwkeurigheid van montage en afwerking bepaalt hoe mooi de wijzers precies boven de indices eindigen.
Dan moet deze fabrikant de wijzers ook ff een tik geven…![]()
Precies wat ik zeg…
Ik vind het bot irritant als de secondewijzer niet netjes tikt. Temeer omdat het prima te voorkomen is middels correcte afmontage.
Poah. Kleurtje wel
Ook zonder filter erg leuk horloge ![]()
Mooie vintage vipe ![]()
Must… resist….
Zo verleidelijk om dit horloge ook te kopen. Vind het echt leuk wat ze tegenwoordig maken in China. Degelijke uurwerken, hoogwaardige wijzerplaten en super solide banden en kasten. Er zijn steeds meer merken daar die kwaliteit leveren. Valt ze kennelijk op dat we niet meer de troep van 2 tientjes willen, maar bereid zijn wat meer te betalen voor wat meer kwaliteit.
Zeker! Mijn meest gedragen horloge haha. Draag ‘m vaker dan mijn Rolex Datejust.
![]()
San Martin, Ixdao, Cronos, Proxima, Sugess/Seestern, SH watch, Thorn, Watchdives, Baltany, Octopus Kraken, Militado, Tactical Frog
Cadisen heeft dezelfde.
Ik trek vaak die totaal dronken uitgelijnde datun niet op mijn chinese horloges. Of ik tref het slecht, kan ook
İk heb ze van Cadisen niet gezien.
Hoe ziet die eruit ?