Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Wie bedoel je eigenlijk met de fabrikant ?
Ronda ? of Militado ?
Heb een andere horloge van Swiss Military Hanowa met een Ronda 515 quartz uurwerk exact hetzelfde.

Ik stoor me er niet aan, maar ik wou het aangeven.

Mocht er mensen zijn die het irritant vinden, hebben ze de sweeping second met een Seiko VH31 uurwerk variant maar dan zonder datumvenster.

1 like

Klopt, de afstelling van de Horlogebouwer is niet on point. Als hetgeen dat Tsuyosa beweert klopt dan zou er tussen iedere vijf minuten verschil zitten. de nauwkeurigheid van montage en afwerking bepaalt hoe mooi de wijzers precies boven de indices eindigen.

1 like

Dan moet deze fabrikant de wijzers ook ff een tik geven…:wink:

Precies wat ik zeg…

Ik vind het bot irritant als de secondewijzer niet netjes tikt. Temeer omdat het prima te voorkomen is middels correcte afmontage.

3 likes

7 likes

Ik mag weer meedoen hier :white_check_mark:

13 likes

Poah. Kleurtje wel

Deze doet het goed met een filtertje

8 likes

Ook zonder filter erg leuk horloge :ok_hand:t2:
Mooie vintage vipe :yum:

1 like

Must… resist….

Zo verleidelijk om dit horloge ook te kopen. Vind het echt leuk wat ze tegenwoordig maken in China. Degelijke uurwerken, hoogwaardige wijzerplaten en super solide banden en kasten. Er zijn steeds meer merken daar die kwaliteit leveren. Valt ze kennelijk op dat we niet meer de troep van 2 tientjes willen, maar bereid zijn wat meer te betalen voor wat meer kwaliteit.

2 likes

Heb je de watch dives bb58/bb54 combi ook nog @Batossai

1 like

Zeker! Mijn meest gedragen horloge haha. Draag ‘m vaker dan mijn Rolex Datejust.

1 like

:smiley: :+1:

1 like

6 likes

Draagt bijna identiek met deze

40mm, plat en de vintage bracelet + domed glaasje

4 likes

8 likes

San Martin, Ixdao, Cronos, Proxima, Sugess/Seestern, SH watch, Thorn, Watchdives, Baltany, Octopus Kraken, Militado, Tactical Frog

5 likes

Over Watchdives en de BB54/BB58 gesproken:

check deze nieuwe van JOMW

3 likes

Blijft een pareltje :ok_hand:t4:

14 likes

17 likes

Cadisen heeft dezelfde.
Ik trek vaak die totaal dronken uitgelijnde datun niet op mijn chinese horloges. Of ik tref het slecht, kan ook