Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Cronos Pilot Flieger 39mm met PT5000 uurwerk :ok_hand:t4:

Om de pols :camera_flash:

Prachtige blauw Lume :camera_flash:

13 likes

Met dank aan @Watchlover7 voor de overname van de Sugess Pepsi GMT kan ik mij hier melden.
Nu dus in het bezit van dit model met een verbeterde insert voor een mooiere afwerking.

Vandaag even extra schakels tussen gezet en kan om de pols. Even wennen aan de afmeting (46mm gewend), maar over de kwalitiet ben in te spreken (prijs in ogenschouw nemend).

8 likes

Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Heeel gaaf die

1 like

10 likes

14 likes

10 likes

12 likes

8 likes

Iemand Englemaan al ontdekt of ervaringen mee?

Nieuw Chinees merk dat, uit het niks zo lijkt, een hele collectie Sinn clomages heeft klaarstaan.

https://englemaan.com/collections-all

Militado is ook al bezig met een resem Sinn-homages uit te brengen.

1 like

Deze eergisteren gezien. “Reviewer” is lyrisch (maar, wanneer is hij dat niet. Wiens brood men eet, etc.)
Meeste horloges staan als uitverkocht op de site.
Sinn, voor mij, is het meest saaie horlogemerk aan deze kant van de maan, dus ik laat ook deze links liggen.

4 likes

Ja snap ik. Die aliexpress-“reviewers” doen me toch altijd heel dubieus aan.

Vind het gewoon leuk dat er eens homages zijn van iets anders dan de typische Rolex/Tudor/Omega etc.

2 likes

Edit: las dat preview nieuws niet mocht in een ander topic dus laat ik het even zo :slight_smile:

12 likes

Vandaag eens het PD eerbetoon aan Omega’s FOIS aangedaan.

6 likes

8 likes

10 likes

Uit Middle Kingdom heb ik alleen deze.

Speciaal voor het Chinese Nieuwjaar.
Moet vóór 17 februari 2026 een nieuwe batterij in!

5 likes

Ik ben sinds afgelopen weekend ook in het bezit van Milifortic. Echt een fijn horloge met saffier glas en keramische bezel. Ik heb tot nu toe nog geen last gehad van de scherpe randjes aan de gesp.

6 likes

Die lijkt wel erg veel op die van mij😉

1 like