Haha mooi ding!
De “Schumi” interpretatie van watchdives van de speedmaster. De stalen band erbij was een rammelaar. Op leer een stuk beter.
Verleidelijk, zeker ook met de goede band eraan. Helaas met pt5000 uurwerken. Ik heb 1 horloge met dat uurwerk en ben er niet kapot van. Dan liever de st2130 als het een eta highbeat kloon moet zijn.
Sugess BB Chrono Pink Dial S457 Mechanical
Domed sapphire glas met een hele lichte kleur roze wijzerplaat. Een aparte kleur is het, neigt naar zalmroze.
Ik vind hem wel erg gaaf i.c.m zwarte panda dials.
Een chronograaf die uitstekend zijn werk doet.
Gangreserve indicator 0 - 20 - 40 ziet er goed uit en erg handig bij een mechanical watch.
Kroon is makkelijk te bedienen en je hebt goed grip bij het opwinden.
Chronograaf knoppen zijn beveiligd d.m.v schroefkroon
Ik vermoed dat hij op King Jubilee band veel beter had uitgezien…
Onder de motorkap draait een prachtige Seagul ST1907 uurwerk. Jammer dat hij niet is voorzien van een transparante caseback want die tentoonstelling ga ik wel missen
goh wat een mooi ding… waar gekocht en voor hoeveel?
ik iets als deze, dus een Rolex homage… waar, wanneer voor hoeveel gekocht?
Das een mooi bandje! Komt die ook uit Middle Kingdom?
Nou precies zoals op de foto ga je hem niet krijgen omdat er veel andere onderdelen op zitten. Maar hoe je hem tegenwoordig vanuit sugess zelf kunt krijgen is gewoon op aliexpress. Tegenwoordig zo 200 euro nieuw?
Dank je wel voor de info. Nou, die Ali is, wat dit betreft, ook niet de goedkoopste begrijp ik. Wat voor eigen onderdelen zitten erop dan?
En hier mijn middle kingdom watch, Chronos Time, quartz. Nu ongeveer 13,50 euro () op Shein. Ik kocht 'm met heel wat korting enkele weken geleden voor HOU JE VAST 3,50 euro ongeveer!
I know haha, maar I like it very much moet ik zeggen en draag 'm serieus vaker dan mijn duurdere horloges
Tegenwoordig zijn ze best duur geworden. Maar een goedkopere heb je niet echt… dan zit je op addiesdive niveau maar dat is 10x niks voor de sub homage.
Dit zo’n leuk ding. Wil 'm ook. Waar, wanneer, voor hoeveel gekocht? Alvast dank
Ik denk dat dit hem is. Thorn 40mm PT5000 Automatic Dive Watch T023. Hij staat op de site van Thorn zelf
Wel uitverkocht zie ik net…
Gegund door een vriendelijke mede HF’er
Zijn al tijdje uitverkocht inderdaad. Oktober zou er iets nieuws komen dacht ik, ook watchdives komt met een variant op deze. Ik denk ook volgende maand.
Wat een mooi ding! Is dit eerder/vroeger goedkoper geweest? Alvast dank
Kan natuurlijk niet tegen deze op he
Super! Dank je wel. Wow, afgelopen jaren denk ik onder een steen geleefd, want ook de Middle Kingdom horloges zijn niet meer goedkoop