Ziet er mooi uit
Mooie collectie, maar als Casio fanaat was ik rechtsonder toch voor het origineel gegaan. Voor 100 eurootjes kan je de tough solar al vinden online…
Dat klopt. Alleen gebruik ik dit horloge vooral om te klussen/sporten/de tuin te doen, en dus om de andere horloges te beschermen.
Dan is het misschien vreemd om dat te doen met je duurste horloge, aangezien de rest allemaal <100 euro is
True Alhoewel, mijn kameraad is bouwvakker en draagt zijn G Shock dagelijks op zijn werk. Overlaatst had hij hem aan, en die horloge ziet er nog prima uit. Ik vroeg hem hoe hij die horloge zo proper houdt. Zegt hij “Op het einde van een stoffige werkdag stop ik hem in de vaatwasmachine”
Never under-estimate a G Shock
Mooi maar daar wordt je na 3 seconde kijken toch duizelig van of ligt het aan mij?
Persoonlijk wordt ik hier niet warm of koud van…
Eventueel wat koud door dat vreselijke logo.
O, ok, misschien wat warm van de on-the-fly verstelbare sluiting.
Het is precies zoals je het zegt “persoonlijk”
Ik vind de Hexagon logo zeer geslaagd.
On the fly verstelbare sluiting kunnen grote merken nog veel leren/toepassen.
Ik gok dat de consensus in een algemene populatie gaat zijn dat dit logo niet mooi is, misschien leuk om die hypothese eens te testen.
Dit wijzerplaatje is wel tof maar zou hem eerder verwachten in een gekke dress watch
Zoals het meeste van San Martin voel ik er niks bij. Afwerking en gebruik van 9015 zijn natuurlijk dikke plussen, maar het generieke GADA design doet me niks…
Ik heb vorige week een Tudor Pelagos 39 gepast en sindsdien zit die in m’n hoofd. En aangezien ik 5k (of 3k tweedehands) echt te gortig vind, ben ik in de homages gedoken. De Ixdao en Seestern zijn favoriet, gevolgd door de San Martin.
De race is nog open dus ben benieuwd of er hier mensen aanwezig zijn met een titanium Pelagos 39 homage? Zo ja; ben benieuwd naar jouw ervaringen.
Ik weet dat @andrepost een Watchdives heeft én daar zeer over te spreken is, maar die verkopen helaas geen titanium versie.
Thanks!
Nou heb jij ook ongeveer 638 horloges geflipperd, zo kan je ook nooit lang kijken naar een wijzerplaat hè, laat staan er duizelig van worden.
Wel bij de feiten blijven 639 !