Haha veel beter zo. Ik vind het trouwens jammer dat sugess nooit de optie geeft tot (mecha)quartz chrono uurwerken. Ik durf een mechanisch chrono uurwerk toch niet aan.
Die gaan we erin houden!
is dit een San Martin? net niet te zien?
ja
Idd het is de San Martin SN0017-G
Kijk, ik weet ook wel, het is niet het hogere alie segment, maar ik ben evengoed blij met m’n nieuwe gooi- en smijt Militado.
Het is dan ook een mooi horloge.
Dank je! Ik weet zelf eigenlijk nog niet of ik hem echt mooi vind. Maar wel super makkelijk af te lezen, quartz dus geen gedoe, saffier, waterdicht tot 100 meter (zeggen ze) en zo goedkoop dat als er iets mee gebeurt dat ook niet meteen een ramp is. Wat ook fijn is: De afstand tussen de springbars en de kast is lekker groot dus ook een eventueel dikke Nato kan er makkelijk op.
Kwam deze tegen, de Phorcydes (“kinderen van de oude man van de zee”) PH-2 “LIP”. Ziet er best lekker uit, met Wolbrook-achtige BOR-band. Het zou een hommage zijn van een LIP duiker, maar ik kan hem niet vinden. Lume bestaat, net als op de Baltic Hermétique, uit blokken in groen, oranje of blauw (en een meerkleurige optie).
Zien er gaaf uit. Het merk kende ik niet nog niet. Ze hebben ook een mishmash tussen een submersible en een… Turtle?
Subturtible
Jammer dat er dan weer submersible op de plaat moet staan. Hadden ze bijna iets (soort van) origineels gemaakt.
Ja, vind ik ook heel jammer. Ding is wel 16,5 cm dik en kast van 44mm. Gaat tot 500m diep zeggen ze.
Da’s waarom ik die LIP hommage wel tof vond: niet die toch weer rare naam en geen overbodige toevoegingen.