Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

11 likes

Ja dat dus…

Ik had deze wel willen hebben:

7 likes

De andere Elementum modellen staan er wel op. Die zijn trouwens ook wel tof.

4 likes

Misschien is het een marketing stunt om eerst te kijken hoe men reageert op de eerste batch.
Chinezen kennende komt later batch 2

2 likes

Zie ook de Thorn :sweat_smile:
V2 beschikbaar maar er staat nu ‘Frogmantle’
Viel niet bij iedereen goed dus V3 is ook onderweg.

1 like

Juist dat bedoel ik precies :+1:t4:
Chinezen houden van V1, V2, V3 :joy:

2 likes

3 likes

@NOAD @Tsuyosa zie het zo voor me dat ze watchdives na apen met hun kale logo :joy: want dat is wat de meeste mensen mooi vinden. Liefst hebben mensen bijna niks op de plaat, zelfs geen tekst eronder… bizar. Jammer van de wd0013 want die heeft dat ook. Maargoed

1 like

1 of 2 is niet echt een batch :rofl:
Dan zou ik een klein maar groter aantal verwachten

Ik zie dit meer als marketing voor de fabriek: kijk wat we kunnen maken.

Maargoed, mocht het een keer normaal beschikbaar komen zijn er meerdere die ik zou kopen. (Hoewel ik er maar eentje zou kopen uiteindelijk).

Van mij part kunnen ze de tekst met 100M weghalen, totaal geen toegevoegde waarde vind ik.
Alleen logo zonder naam vind ik wel beter staan, oogt rustiger. San Martin, İxdao en Watchdives doen dat heel goed.

He bah nee… zou verboden moeten zijn om alleen logo zonder naam eronder erop te doen :sleepy:

Tjah… smaken verschillen gelukkig :wink:

1 like

Alles draait om marketing in de horlogewereld.

Ixdao & ipose

“yes, it sold out very quickly because many customers were waiting top buy before we started to sell.”

Dat dus :smiling_face:

Deze is ook wel heel tof;

5 likes

Nieuwe San Martin Splicing MOP dial 39mm

7 likes

Fan van dit merk, maar dit zijn “kermis horloges” :worried:

8 likes

Dat mag jij uiteraard vinden, als men 6 maanden tijd heeft ingestoken alleen in de wijzerplaat om de gewenste licht effect te krijgen, gebruik van Seiko of Miyota uurwerk, OFT clasp, Sapphire glas, geborstelde staal… dan vind ik je mening wel kort door de bocht.

2 likes

Je enthousiasme is mooi, maar hap niet zo joh, het is niet persoonlijk hè.

Ook al hadden ze er tien jaar in gestoken dan mag je het nog een kermis horloge vinden.

Ik vind het ook een kermis horloge.

8 likes