İk voel het niet persoonlijk zoals wat jullie doen deel ik alleen mijn mening.
En daarmee maak je het weer persoonlijk.
Ontzettend jammer want je bijdrages en enthousiasme in dit topic zijn super.
Elke keer als iemand je mening niet deelt reageer je zuur en dat is zo jammer.
Volgens mij staat hij op de loonlijst daar dus ik neem het hem niet kwalijk ![]()
![]()
Je voelt het echt verkeerd aan het is niet persoonlijk en ook niet zuur. İk begon bewust mijn reactie met dat mag jij uiteraard vinden en vervolgens deel ik mijn mening.
Niet iedereen hoeft dezelfde mening te hebben, meningverschillen zijn juist gezond en we komen hier om de zoetigheid van onze passie te delen. ![]()
Zo goed ken je mij dus niet!
Geen loondienst maar aandelen ![]()
Hahahaha reken ik ook goed😉
Ben ook geen groot fan van deze wijzerplaten, maar kan wel waarderen wat ze allemaal uitproberen! Leuk voor de liefhebber van (meer)kleurige wijzerplaten.
Het is maar een mening mensen!
Misschien vindt iemand anders dit weer een kermishorloge ![]()
Ik ben er blij mee, en de sluiting is onovertroffen zo comfortabel
Ik vind het ook een een beetje kermis, maar dan niet zoals eerder genoemd mij door de kwaliteit (grijpmachine-horloges), maar wel door het kleurgebruik.
Het zal vast veel voeten in aarde hebben gehad om dit te ontwikkelen, maar ik vind een oranje wijzerplaat al opvallend genoeg.
Ik heb dan ook nagenoeg alleen zwarte dials in mijn collectie.
Maar ieder zijn ding!
Juist👍🏽
Liever iets met een kleurtje dan altijd alleen maar zwart.
Als er een kleurencombi is die me aanspreekt zeker een overweging want de constructie ziet er echt top uit.
Ik had de GMT versie hiervan. Onwijs gaaf dus voor mij geen Kermishorloge.
Bah, wat een hoerentent prullen. Ik vind San Martin best prima, maar dit…
Ook zo’n hoerensloep…bah bah (
)
Neuh, valt best mee…ik heb deze Proxima, die lijkt er best veel op
Zonder te willen stoken…
Is dit topic nu alleen voor hommages bedoeld of interesseert Chinese original content jullie ook?
Nee.
Nu hebben we ruzie. Als je dat maar weet.