Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

In dit geval vind ik het ook enigszins goed te praten omdat het een discontinued model is. Maar toch net niet helemaal.

Stel Tudor zou hem zelf weer gaan maken, waar de halve community op hoopt. Zou ik zeker een gooi doen. :joy:

1 like

In principe is de BB54 er al. Heb ik ook gehad maar meer plezier van dit gekke ding dus zeg het maar hoe dat komt :rofl:

2 likes

Voorkant is mooi maar de achterkant is nog mooier :wink:

1 like

De vintage vibe, de ruige randjes, die gekartelde bezel, de bb58 en 54 zijn mooi maar zo gladgestreken. Meer strandpaviljoen/gezien worden dan echte tool watch.

Zit dat zo in de buurt?

1 like

Nog steeds zo blij met -nu 10-12 euro kostende, door mij met korting en aanbieding voor 4 euro (!) gekochte en aangekomen- Chronos Time green/groen! (Weet niet welk modelnummer. Iemand?) Alle meningen welkom :wink:

6 likes

Zelfs een pakje Marlboro kost €12,50 :grin:

Haha… Er is heel veel te halen voor zulke prijzen van Ali, Shein etc. En deze doet het gewoon goed, is mooi, is zwaar, is ok… Dus waarom niet? Kopen mensen niet meer op die sites of zo?

1 like

Waarom stiekem? :slight_smile: Hij is toch mooi?

Die is inderdaad erg genieten. :heart:

1 like

Ik heb de nieuwe Speedmaster van Watchdives onderweg. Vind de wijzerplaat erg goed gelukt en 39mm is perfect voor mijn polsen:

20 likes

Mooi ding :+1: Voor hoeveel heb je het gekocht en waar?

1 like

Aliexpress. Was eigenlijk €173 en bij het betalen kreeg ik ineens korting. Uiteindelijk iets meer dan €140 betaald inclusief verzending:

2 likes

Dank je. Mooie deal :slightly_smiling_face: Geniet ervan :wink:

1 like

dit noem ik pas een dress/sport watch. wat ligt hij plat op de pols zeg… en die rehaut. oef :heart_eyes:

8 likes

Voorkant: Trailer
Achterkant: Tentoonstelling

15 likes

Zo jij nodigt uit tot een stevig debat. :ok_hand:

1 like

Nice! Ik wacht tot ze een engineer uitbrengen…

1 like

Is idd vaak fraaier :innocent:

6 likes

Die subdial op 3… :grimacing:

Wat een beauty zeg !

14 likes