Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Dat vind ik ook! Zeer goed gelukt, mooie wijzers, mooi formaat!

1 like

Nee, die is er gewoon. Dit is een aftreksel van de Tudor Submariner. Daar zit wel een wezenlijk verschil tussen.

Waar maak je je druk om man :rofl:

De BB54 is gebaseerd op de Rolex uit 1954 waar uiteindelijk de Tudor subs ook weer een zijstraat van zijn.

Waarom je hier dan weer moet reageren op een Thorn van 150 euro is mij volstrekt onduidelijk :sweat_smile:

@Fanatik gaf alleen aan dat de oude Tudor sub niet meer gemaakt werd waarop ik reageerde dat Tudor in de huidige collectie de BB54 heeft wat qua looks in de buurt komt.

Precies dit. En de Thorn is een aftreksel van de Tudor Submariner. Just Casual reageert op jou bericht van de Thorn: Stel dat Tudor hem weer gaat maken. Die Thorn lijkt op een Tudor Submariner niet op een BB54.

1 like

8 likes

En is een Rolex 2000 keer dit horloge waard?

Pfoeh. Die is wel echt mooi geworden zo. De wijzers vind ik ook erg mooi zo met dat schuine randje.

1 like

Juist :ok_hand:t4: alles klopt!

1 like

11 likes

12 likes

6 likes

Fijne avond

11 likes

Vandaag deze weer eens.

De dial blijft erg geslaagd. Bandje blijft ernstig matig. (Voor die prijs niet erg! )

Inmiddels wat 19mm stalen banden besteld om iets vana comfort te vinden.

Maar na een maand of 4: blijft een aanrader.

8 likes

16 likes

Heerlijk die wijzerplaat, jammer dat ze het niet hebben met stalen bracelet

1 like

Hij blijft leuk. Ik heb hem ook. Ik draag hem nog maar weinig, maar zo af en toe denk ik: allemachtig wat prachtig.

1 like

Ja. De wijzerplaat blijft erg geslaagd.

1 like

10 likes