Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Ik moet nog even geduld hebben, maar er komt hopelijk een groene of blauwe

1 like

Naja ben zelf niet van plan ze beide te houden. 1 gaat er vandoor. Dus even kijken welke :slight_smile:

İXDAO Warrior

Uurwerk: Miyota 9015 Automatic
Gangreserve: 42 uur
BPH: 28.800

Diameter: 37,5 mm
Hoogte: 9,80 mm
L2L: 44,50 mm

De wijzerplaat is een CNC-gegraveerde MOP-wijzerplaat.
Kleurgecoördineerd datumwiel
Schroefschakels (halve schakels inbegrepen)

9 likes

Nog niet helemaal overtuigd van de wijzerplaat kleur, maar verder is die wel lekker hoor :ok_hand:t3:

De watchdives WD1863 met space pilot plaat.
Best een knap ding voor zo weinig geld.

De uitlijning klopt, ze stoppen er safierglas in, OTF clasp en mijn perfecte 39mm maat.

Nadelen? De band is wat ratelig… mijn andere (duurdere) watchdives hebben daar geen last van.

10 likes

Best geinig inderdaad, maar het is me nog steeds een raadsel wat er met die subdial op 3 is gebeurd. Telt hij minuten (vanwege de 12) of uren (vanwege de 20) en waarom 04 ipv 40?!

De reguliere WD ‘Speedy’ heeft daar een 24 uurs klokje, dat zou ook nog eens veel logischer zijn en kloppen met die half/half kleur.

Is dit nou een kruising tussen een enginiiir en de 12?

Vind de wijzerplaat heel geslaagd.

1 like

Het model (Warrior) is zeer geslaagd. Dial zou iets minder uitbundig mogen voor mijn smaak.

1 like

Absoluut, inspiratie CW 12 is er zeker.

Wijzerplaat is zeker geslaagd, er komen nog andere kleuren zoals deze zwarte

7 likes

Dial van Selten :wink:

6 likes

Ik heb een San Martin versie van de Ranger
Sowieso qua model kan ik hem aanraden :+1:

11 likes

Deze is erg mooi. Een van de meest geslaagde die ik tot nu toe heb gezien. Als ik hem op Ali zoek is hij wel 11,5mm dik - hoe is dat voor jou? Voor zo’n model niet iets te stevig?

1 like

Nee hoor, een gedeelte van die hoogte is het saffier glas wat uitsteekt. Het is juist een mooi geheel in een compact formaat (38mm) :sunglasses:

1 like

Heb de Schumi versie van deze. Beetje dezelfde ervaring als jij. Ik vind de band enorm tegenvallen, dus op leer gezet. Staat nog een stuk beter ook imho.

6 likes

Wauw. Prachtige dial

15 likes

Heel vet, een echt goede homage van deze is lastig. Ik neig naar de printed fauxtina versie met black dial.

Heel fraai idd, mis alleen een secondenwijzer.

Die is inderdaad mooi zeg!

1 like

Leuke release van Baltany.

13 likes

Is best normaal voor een automaat. Dat wil prima, zeker als dat inclusief gebold glas is en zeker als de lugs een gezonde kromming hebben.

1 like