Vraag ik me toch af wat jij precies bedoeld? Ik vind m echt heel mooi
Vind alleen de gesp een beetje fragiel aanvoelen, had van mij iets meer solide mogen zijn
Ja kleine details zoals de oortjes, horen eigen gaten in te zitten en gepolijste stukken. En nog een paar dingen wat betreft afwerking van de kast. Maargoed voor die prijs mag je niet klagen. Maar een specht&sohne nautilus kan dit wel dus vraag ik mij af waarom ze niet uitbesteden.
Met een beetje creativiteit kom je ook ver hahaha.
Een hommage hoeft niet altijd een kopie te zijn natuurlijk.
Nee ach daarom. Gewoon accepteren en eventueel als je iets kunt aanpassen zelf, waarom niet.
Heb je er nou serieus zelf gaten in geboord?
Jazeker meneer
uiteraard niet dat je er doorheen kunt kijken. Maar per kant 1 gat inderdaad
Respect haha
U bent tandarts?
![]()
Ook destijds met deze gedaan hoor. Er ontbreekt altijd iets bij een homage. Alsof dat ene net niet mag. Dus als ik iets kan betekenen hierin voor mijzelf doe ik dat gewoon hoor.
Als je er de skills voor hebt, zeker doen. Als ik een boor op dit horloge zet kan ik na 5 minuten een nieuw horloge kopen😁
Bedoel kijk hoe dun hij is ![]()
Onder het genot van een Kit Kat kan ik me dat goed voorstellen ![]()
Of metaal bewerker ? ![]()
Ben al een tijdje aan het praktiseren over een Reverso, voor het echte werk zou ik eerst willen proeven of het iets voor mij is. Weten jullie toevallig een goeie homage van een Reverso?
Indien er keuze is heeft deze de voorkeur:
Bij Alie een aantal maanden geleden een Specht & Söhne gekocht zonder de petite seconde.
Recent zag ik deze uitvoering :
Mode heren quartz horloge roestvrij staal lederen band saffier wijzerplaat polshorloge voor heren dames - AliExpress 1511