Horloges uit "Middle Kingdom" (deel 2)

Ziet eruit als kwaliteit… Thorn is echt lekker bezig

3 likes

6 likes

Watchdives WD5513 vs Thorn T023

@NOAD

2 likes

Goedemorgen HF

17 likes

:sunny:

15 likes

RLX homage 1908

4 likes

Afgelopen week mijn WD1969 Pro met Watchdives on the fly clasp verloren omdat de schroefpin uit de clasp is gegaan. Horloge helaas niet meer terug kunnen vinden.
De clasp schroefpin vond ik (echt heel toevallig) in m’n broekzak, vandaar dat ik weet dat ik hem zo verloren ben.

Mocht je gebruikmaken van die clasp, controleer even je schroefjes :wink:
Ik ga er van uit dat het aan mij lag (want dit nog nooit gelezen) maar een gewaarschuwd mens telt voor twee :slightly_smiling_face:

4 likes

Ook weer leuk :slight_smile:

8 likes

12 likes

Het is bijna 11-11, de dag om toe te slaan met een lekkere korting bij onze Chinese groothandel. Wat hebben jullie in de winkelwagen zitten en/of twijfelen jullie nog over?

Ik heb zelf op dit moment dit in de winkelwagen zitten:

Watchdives WD1980, maar ja; welke uitvoering? :thinking:

Watchdives WD0003B in teal of groen:

En aangezien ik die Pelagos 39 maar niet uit m’n hoofd krijg…

Of misschien toch voor een combi van de WD1980 / Pelagos gaan door een Watchdives EXD te kopen…?

Eerst er nog maar een nachtje over slapen :sleeping:

4 likes

Ik zit ook met een paar horloges in mijn mandje bij AliExpress…ga je afrekenen dan trekken ze een waarschijnlijke betaling eraf die ik moet betalen aan de douane…betaald AliExpress dan in feite de import kosten?? :thinking:

1 like

Klopt, dat zijn de invoerrechten die ze eraf halen. Als je geluk hebt betaal je ze niet, maar kan zijn dat de transporteur deze naderhand nog in rekening brengt

1 like

Thanks! Wel erg netjes dat ze dat eraf halen, scheelt gewoon dan toch nog €50 euro als ik hetzelfde horloge gewoon in Europa koop en dat is als ik dan die import kosten nog moet betalen :smiley:

1 like

Ik ben sterk aan 't twijfelen om een EXD-40 in het blauw op te pikken. Ziet er gewoon erg tof uit. Wil ik wel m’n Seestern S434 wegdoen want ik ga ze niet beide dragen denk ik.

1 like

10 likes

Klasse :ok_hand:t4:

1 like

Ik ben gegaan voor de Watchdives 1960s v2. Hij is populair! Bijna overal uitverkocht. Ik kon er nog eentje vinden met saffier. Ik vind hem mooier dan een explorer. Brushed case met chamfered edges. Meer field watch/pilot vibe. Direct een donkerbruine vintage leather strap van Maikes erbij gedaan.

13 likes

Kwaliteit dit. Als deze in het zwart voorbij komt met de tekst erop ipv alleen een logo op de wijzerplaat, haal ik hem.

1 like

Dat scheelt je de verzendkosten.:wink:

5 likes

:rofl: