Soms kom je een pareltje tegen…
Dit keer de 62GS Homage case İce Blue ![]()
![]()
Altijd leuk zo’n ice blue dial
Ik heb deze gehad, mooi afgewerkt horloge, toffe structuur van de wijzerplaat maar erg plomp qua afmetingen, 't is net allemaal een tandje of twee te groot, waardoor ook de wp nogal leeg blijft.
Tja, dat soort cowboys wordt betaald door de horlogeboys uit, in dit geval, China. They won’t bite the hand that feeds them…
Ik had juist een cowboy voor je gekozen die daar verder van afstaat.
We hebben zojuist onze nieuwe THORN T026 “1957 Tribute”-collectie uitgebracht, geïnspireerd op de klassieke gereedschapshorloges uit dat gouden tijdperk.
Drie versies - gladde bezel, duikbezel en tachymeterchronograaf - allemaal opnieuw ontworpen in 38 mm met gewelfd saffier, C3 lume en PT5000 / Ronda 5030D-uurwerken.
Die duiker vind ik erg gaaf. Goede afmeting (38mm) ook voor mij.
Die komt op een lijstje ![]()
Ik ken mijn pappenheimers / cowboys wat dat betreft wel hoor, no worries, en Watchchris is echt geen haar beter of slechter dan de andere “reviewers”, hij weet het alleen wat beter in te kleden. Zolang er bij staat “bevat betaalde promotie” kun je ervan uit gaan dat echte onafhankelijkheid net zo snel vervliegt als gemorste benzine bij het tanken.
Heb ook vaak reviews gezien waarbij ze eerlijk aangaven dat ze het gratis hadden ontvangen voor de review en daarna super kritisch waren. Als ik twijfel bekijk ik altijd meerdere reviews ![]()
De Sea Monster, hij is al verkrijgbaar
Dat is het juiste.
Sowieso ja. Eén zwaluw maakt nog geen zomer tenslotte
Spacewalker…Sea monster… WHY?
Om geen gezeik te krijgen met Omega vermoed ik
Dat was niet de insteek van mijn vraag…, da witte gij ook Henk… ![]()
Nou wat was je insteek dan ?
Waarom “Frogmantle, Spacewalker en Sea Monster” als woordkeuze ?