Zilver met zwart vind ik een goede keuze van je.
Wat betreft Pelagos zou ik voor de İXDAO gaan.
Kwaliteit, afwerking, draagcomfort is erg hoog!
Zilver met zwart vind ik een goede keuze van je.
Wat betreft Pelagos zou ik voor de İXDAO gaan.
Kwaliteit, afwerking, draagcomfort is erg hoog!
Ik heb de blauwe pelagos variant gehad. Maar vond hem te klein voor mijn pols. Voor een duiker dan. Maar afwerking etc is bijzonder goed. Enige nadeel vond ik de scherpe randjes bij de sluiting en kast.
De Ixdao is precies degene die ik wil ![]()
Van de Ixdao of een ander merk?
En had je last van die scherpe randjes tijdens het dragen? Zag in een review dit ook benoemd worden, maar die ervaarde geen last tijdens het dragen.
ja de vouwsluiting zelf die voel je wel tijdens het dragen… je voelt het echt wel, laat ik het zo zeggen. plus de randjes van het bandje uiteraard.
Denk dat het ook echt verschild per persoon. Heb zelf deze Milifortic, bij dit model hebben sommige mensen ook last van scherpe randjes. Ikzelf heb echter nooit iets gevoeld
Klopt. Maar trust me ik heb ze beide gehad, de ixdao titanium is echt overal scherp zowat.
Als jij het zegt, zal het wel zo zijn😁
Vandaag is mijn tweede Watchdives horloge gearriveerd: de schitterende Nature Stone Dial in de uitvoering Coral ![]()
De 38mm kast is opnieuw prachtig afgewerkt en biedt een bijzonder prettig draagcomfort.
Mooie Bil, veel plezier er mee. ![]()
Wederom een plaatje. En ik maar denken dat ik teveel horloges aanschaf
. Mocht ie ooit het nest verlaten, ik houd me aanbevolen
Jij bent mijn vaste klant ![]()
![]()
Getwijfeld tussen de Thorn en Watchdives, de sluiting hielp beslissen.
Nu nog wachten op de levering.
Had eerder hier een video revieuw geplaatst en daar kwam de Watchdives volgens die persoon beter uit.
Anyway heb de Thorn besteld, als ze binnen zijn kopje koffie drinken en eigen video maken ![]()
Mooie San Martin
…Ik ben sinds de witte al een tijdje onder de indruk van San Martin
…En nu ik de groene van @Piede heb overgenomen helemaal…zeker door die Miyota waardoor de kast heel dun word en die nieuwe bracelet van de groene draagt perfect ![]()
![]()
Kon mijzelf dus niet bedwingen en deze twee zijn onderweg ![]()
Pffff…kon die blauwe nergens downen, maar is deze maar dan met de bracelet zoals de groene ![]()
Ik wacht nog op een maatje kleiner dan 40mm. Hopelijk komt er ooit een 37/38mm variant van deze of de Thorn!